Windows 7 Explorer opent alles in een nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ultraware

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Berichten
268
Hallo iedereen! Ik heb pasgeleden voor de grap op mijn USB stick Internet Explorer 7 Portable gezet. ( Ja ik weet dat firefoxportable beter is !! ) Maar ik wou het gewoon even uit testen. Wat blijkt nou, dat alles helemaal fout ging. Als ik op een icoontje klikte, maakt niet uit waar, kreeg ik de melding "No such interface supported" oftewel "Deze interface word niet ondersteund." Voor de mensen met hetzelfde probleem, ga naar Start, dan uitvoeren en typ dan letterlijk:

regsvr32 Actxprxy.dll

Nu zou explorer ( NA EEN REBOOT! ) het weer moeten doen.

Maar nu heb ik het probleem, elk mapje waarop ik klik, opent in een nieuw venster. Dus als ik klik in Computer op C:\ opent C in een nieuw venster, en niet in hetzelfde. Dit is heel irritant, want dit ben ik al sinds Windows 95 niet meer gewend, en dat is dus ong. 11 jaar geleden.
Hoe moet ik dit oplossen?
Alvast bedankt.

PS. Als ik in configuratiescherm ga naar Persoonlijke instellingen, en dan Mapopties, staat er geselecteerd "Elke map in hetzelfde venster openen". Maar dit gebeurt dus niet... :confused:

* EDIT *
Kom op jongens, ik heb nou al meerdere mensen op het forum binnen 1 à 2 dagen geholpen, en nu heb ik ECHT dringend hulp nodig. Het is waarschijnlijk heel simpel op te lossen, maar ik weet het niet en Google ook niet! PLZ help zo snel mogelijk, het is echt ZWAAR irritant elke keer 20 vensters te moeten sluiten, alleen maar om naar Program Files te gaan!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan