Windows 7 Flashplayer herinstalleren bij reboot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwol

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2000
Vreemd gebeuren. Bij veel youtube filmpjes wordt gevraagd om de nieuwste flashplayer te installeren na een reboot. Kennelijk worden de filmpjes in een andere format gemaakt want veel filmpjes doen het goed. Ik begrijp hier niets van.Browsers IE, Firefox, Opera allen gaan in de fout.
Als tweede browser heb ik Chrome geinstalleerd en daarmee geen enkel probleem want de flashplayer sit geintegreerd in de browser installatie.
Een tweede computer met Windows XP geeft totaal geen problemen.
Ook een netbook met windows 7 starter geeft geen probleem.
Heb alle raadgevingen die ik op internet kon vinden toegepast maar het resultaat was bedroevend.
Wie weet ????
Alvast bedankt voor de moeite.

Herman

Hoi,
deïnstalleer de flashplayer via programma's en onderdelen en installeer opnieuw (na herstart).
Welke andere raadgevingen heb je al opgevolgd?

Ook jouw oplossing heb ik geprobeerd. Alles van Flashplayer verwijderd.En opnieuw geinstalleerd . Geen resultaat.
Ook geprobeerd met oudere versies (was ook een suggesties) Geen resultaat. Ook geprobeerd met een nieuwe B versie .Ook geen resultaat.
Een apart tool de resourcekit in Windows geinstalleerd. Ook geen resultaat. Engelse fora afgelopen met zelfde probleemmeldingen.Ook daar kregen de probleemhebbers het niet voor elkaar ondanks alle raadgevingen.
Ik denk dat ik dus maar bij Chrome zal blijven onder Windows 7. Gelukkig kan ik nog altijd de WindowsXp computer gebruiken om youtube te bekijken zonder problemen.
Bedankt voor je vlotte reaktie
mvrgr Herman

Laatst bewerkt:
:o Ik heb zelf FF en nergens last van, ben het probleem ook nog niet tegengekomen.
Succes in ieder geval. :thumb:

Ik weet dat ik niet mag meeliften, maar zit met precies zelfde probleem, reclame folders ed doen het niet, steeds weer flasplayer opnieuw downloaden en installeren,
Installeren lukt dan alleen als IE word afgesloten,anders stopt hij met installeren.
Wat kan dit toch zijn,?
Verwijderen, opnieuw opstarten,installeren, dan reboot, weer geen adobe flashplayer,om gek van te worden..
Bedankt alvast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan