Windows 7 freeze na paar minuten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpBoy

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
7
Hallo allemaal

Ik heb een PC met een 2 Drives waarvan eentje Win-xp is en de andere Win7

Alles ging goed maar windows 7 raakte een beetje vol en ik ging hem helemaal opnieuw installeren.

En nu loopt hij de hele tijd vast na een paar minuten en windows xp heeft geen problemen!

Help mij a.u.b.

~~Waves
 
veilige modus al geprobeert doet ie het dan wel goed.
 
Ik heb de nvidia drivers en de drivers voor mijn netwerkadapters ik weet niet wat nog meer moet?
 
verwijder die eens in veilige modus kijk of ie dan niet vastloopt.
 
nou het zou kunnen dat je de verkeerde hebt. en windows schakelt wel over naar eigen driver.
welke videokaart heb je?
 
Laatst bewerkt:
Ik had hem verwijderd hij was automatisch terug geinstalleerd en ik heb het probleem nog steeds
 
is dit al zo van af het begin dat je win7 opnieuw installeerde? dus nog voordat je drivers begon instaleren?
 
Hoi,
afhankelijk van welke pc (merk/type) alle andere drivers downloaden bij de fabrikant van je pc, zeker je chipsetdriver.
 
Dat is het probleem.
Deze pc is handgemaakt met allemaal verschillende dingen dus moet ik hem nu openmaken en even alle merknamen en dingen op een blaadje schrijven ofzo?
Ik had eerder winods 7 met de zelfde cd geinstalleerd en toen was er geen probleem alleen hij raakte een beetje vol en toen had ik hem geherinstalleerd en toen kwam het probleem.
 
Hoi, zorg dat je voor Windows 7 een partitie 50 GB vrijmaakt op je schijf en maak daarnaast een aparte datapartitie aan waar je de overige data naartoe laat schrijven, hoe je dat doet kun je hier lezen (persoonlijke bestanden scheiden van systeembestanden). Om erachter te komen wat in je pc zit kun je PcWizard2010 gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan