Windows 7 fresh re-install

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukvr13

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2016
Goedemorgen allen,

Ik wil graag Windows 7 helemaal fresh opnieuw installeren. Nu zit ik met de volgende punten:

- Ik heb hier niet al te veel verstand van. Heeft iemand hier een stappenplan voor of iemand die precies weet hoe dit uitgevoerd moet worden?
- Ik wil graag een back up maken van al mijn bestanden om sommigen bestanden te behouden en straks weer over te kunnen zetten. Is het overzetten van de c en d schijf naar een externe harde schijf voldoende?
- Ik weet niet of ik een cd nodig heb of dat het automatisch kan. (Heb ook geen cd nodig gehad in het begin) Kan ik dit controleren?

Met vriendelijke groet,

Luuk

Beste Luuk,

Hier een uitgebreid stappenplan om Windows 7 te installeren, hierin ook back-upstappen meegenomen en zonder cd.

Heb het vaak genoeg op ongeveer deze wijze gedaan.

Veel succes ermee.

Ik snap de volgorde niet echt. Als ik via het configuratiescherm windows opnieuw wil installeren geeft ie aan dat ik een disc er in moet gooien die ik dus niet heb. Hierna wordt pas aangegeven hoe je de gedownloade ISO op een usb zet. Deze stappen had ik even omgedraaid, maar nog steeds kreeg ik de melding dat ik geen disc had om te installeren. HIerdoor dacht ik dat ik gewoon de setup moest draaien van het ISO bestand, waardoor er nu een windows 7 over mijn vorige windows 7 is geinstalleerd haha. Ja I know, lekker bezig!

Ik wil gewoon een fresh reinstall van alles. Ik heb alles gebackuped en ik doe blijkbaar iets helemaal fout.

Ik heb via Asus System Restore mijn pc naar de fabrieksinstellingen opnieuw kunnen instellen! Ik zie dit onderwerp dan ook als afgestoten. Bedankt voor de moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan