Windows 7 gaat niet verder met installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larry83

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Beste Mensen,

Ik zal mij als nieuw lid even voorstellen. Ik heet michael aangenaam. Ik heb het volgende probleem en hoop dat iemand mij kan helpen want ik kom er niet meer uit.

Ik heb een LEGITIEM exemplaar gekocht van windows 7. Als ik hem opstart met de cd gaat het goed en staat er loading files. Als dan het scherm komt met het wel bekende achtergrondje gebeurd er niks meer hier blijft hij op staan. De muis kan ik bewegen maar er gebeurd niks. Er staat momenteel windows xp op. Heb ook geprobeerd met een vista cd van mijn andere pc maar die heeft precies hetzelfde probleem. Wie weet wat er aan de hand is?

Gr. alvast bedankt

Ik heb zoiets eens aan de hand gehad en toen kwam ik erachter dat het met mijn nieuwe toetsenbord/muis te maken had,die werkte met een USB aansluiting.
Nadat ik mijn oude toetsenbord/muis weer had aangesloten op de(originele)aansluitingen(groene en paarse ingang) werkte het weer,dit had ik overigens alleen met de installatie van een vers besturingssysteem,verder had ik daar nooit last van.

Succes Quikfit:thumb:

Het is nog niet helemaal gelukt... Heb hem uiteindelijk kunnen updaten van xp naar vista van vista naar windows 7.... Maar als ik hem boot met de cd van windows 7 doet hij het gewoon niet. Ik heb geprobeerd een oude muis en toetsenbord met ps2 stekker te gebruiken dit maakte alleen geen verschil.. Maar ja de pc draait op windows 7 nu dus ik heb op zich niet zoveel problemen meer ermee maar als iemand nog iets weet dan hoor ik het graag.

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan