Windows 7 gecrash, hoe toe repareren zonder windows cd??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirtyliciash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2011
Beste helpmij lezers,

Ik zit met een probleem ik heb een pc van packard bell waar windows 7 op staat, hij viel regelmatig uit wanneer ik ergens mee bezig was, nadat hij dit een stuk of 100x had gedaan kreeg ik een blauw crashdump scherm. Nu wil ik windows 7 er opnieuw opzetten maar het probleem is dat ik geen windows 7 cd heb gehad bij de computer. Heb windows 7 al een x opnieuw geinstalleerd maar dit ging via de pc zelf, lijkt mij zoiets alsof de cd der ingebouwd zit ofso. Nou is mijn vraag hoe kan ik me windows weer draaiende krijgen zonder cd??

Heb je de Veilige Modus al eens geprobeerd? Want dan kun je hem dus vanaf
je systeem installeren zoals jij al aangaf.

@sevo

Bedankt voor je reactie, ik heb indd al geprobeerd de pc in veilige modus op te starten naar ook dan geeft deze een blauw crashdump scherm.

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
als je goed geholpen wilt worden moet je even de specs van je pc opgeven (merk/type model of serienr.) alleen de melding Packard Bell is niet genoeg. Om je Windows te herinstalleren/recovery is een bepaalde toetsencombinatie nodig die ,als het goed is, in je handleiding staat. Als je die niet hebt zullen we toch moeten weten wat voor een PB je hebt.
Succes verder met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan