Ik heb een volgend probleem.
Ik heb een machine waar Windows 7 op geinstalleerd zou moeten kunnen worden.
Ik had dit ook al een gedaan op een aparte partitie naast xp maar ik kreeg telkens geen beeld.
mijn computer staat nl. in een hoek van de kamer en ik gebruik een dvi verlengkabel. mannetje - vrouwtje en een draadloos toetsenbord en muis.
Met XP opstarten is er nooit iets aan de hand.
Wanneer ik echter voor Windows 7 kies gebeurd het volgende. Ik leg het even stapsgewijs uit (extra verlengkabel zit tussen lcd scherm en computer):
1- zet computer aan.
2- zie opstartscherm moederbord (gigabyte)
3- bios meldingen in beeld
4- dan keuze menu windows 7 of windows xp
5- ik selecteer windows 7
6- ik zie dan 1 keer 1 melding (Windows starting) en de 4 kleuren
7- daarna lijkt het scherm in een standby modus te gaan
Wanneer ik dan uiteindelijk de verlengkabel er tussen uit haal heb ik gewoon beeld.
Wat ik verder vreemd vind is dat ik wel beeld hou tijdens de stappen 2 - 6 en dat daarna het beeld wegvalt. Totdat ik de verlengkabel ertussen uit haal.
Wie kan me helpen?
Ik heb een machine waar Windows 7 op geinstalleerd zou moeten kunnen worden.
Ik had dit ook al een gedaan op een aparte partitie naast xp maar ik kreeg telkens geen beeld.
mijn computer staat nl. in een hoek van de kamer en ik gebruik een dvi verlengkabel. mannetje - vrouwtje en een draadloos toetsenbord en muis.
Met XP opstarten is er nooit iets aan de hand.
Wanneer ik echter voor Windows 7 kies gebeurd het volgende. Ik leg het even stapsgewijs uit (extra verlengkabel zit tussen lcd scherm en computer):
1- zet computer aan.
2- zie opstartscherm moederbord (gigabyte)
3- bios meldingen in beeld
4- dan keuze menu windows 7 of windows xp
5- ik selecteer windows 7
6- ik zie dan 1 keer 1 melding (Windows starting) en de 4 kleuren
7- daarna lijkt het scherm in een standby modus te gaan
Wanneer ik dan uiteindelijk de verlengkabel er tussen uit haal heb ik gewoon beeld.
Wat ik verder vreemd vind is dat ik wel beeld hou tijdens de stappen 2 - 6 en dat daarna het beeld wegvalt. Totdat ik de verlengkabel ertussen uit haal.
Wie kan me helpen?