Windows 7 geinstalleerd maar bepaalde dingen doen niks

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanderLaurijssens

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2014
Berichten
8
Ik heb net een windows 7 cd van iemand gekregen een neppe versie en die heb ik op mijn laptop geinstalleerd maar de beeldschermkwaliteit is omlaag gegaan maar dat heb ik bijna gefixt in het configuratie scherm
Maar de andere dingen zij als volgd
(Ik heb trouwens een MSI GX660R gaming laptop met een i7 enzo)
1: mijn wifi doet het niet meer en als ik (op het plaatje kan je het zien als je het opzoekt) op het touchscreen boven het toetsenbord op wifi aan klik gebeurd er niks dus dat vind ik raar

2:het licht doet het niet meer die kan ik ook nergends aan zetten(slm is van msi om je lichten te besturen dat is ook weg

3:hij hangt 9 van de 10 keer aan de lader en nu staat er een kruisje bij het laden weet niet waarom

4:de turbo die op mijn laptop erop zit werkt ook niet meer

Hopelijk kan iemand mij helpen ik ga dit ook even melden bij de computerwinkel bij ons maar hoop iets te horen
 
Oke dankjewel ik ga het proberen
Maar kan je er iets aan doen om de windows langer te laten doen of is dat wga verwijderen?
 
Welkom op Helpmij Sander :thumb:

Ik heb je vraag verplaatst van Overige Software naar Windows 7 :)

Succes met je vraag!
 
wga verwijderen en je kan windows onbeperkt gebruiken
Oke dat is goed nieuws
Ik ben nu bezig en heb al heel wat drivers gedownload
Maar de msi led menager en de turbo werken niet
Maar bij de turbo zegt hij dat ik niet de vereiste dingen heb om de turbo erop te zetten
 
op internet zeggen ze dat je ''slui.exe mui" moet verwijderen maar er staat bij dat je elke 15 min een pop up krijgt is dat het probleem wat je naar 30 dagen krijgt?
 
er bestaan voor het verwijderen van wga tooltjes, met 1 klik alles weg, maar ik denk niet dat we je daarmee mogen helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan