Windows 7 geinstalleerd, nu een Zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jon88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Hallo,

Ik heb vandaag windows 7 geinstalleerd en die heb ik over mijn bestaande Vista gezet.
Alles ging goed ik kon zelfs de tijd, datum, naam enz al invoeren tot ik nog 1 keer opnieuw op moest starten.

Nu krijg ik gewoon een fullscreen beeld met 'Acer' erop en daarna een zwart scherm met links bovenin een knipperend streepje..

Wat is er misgegaan? En wat moet ik doen want nu kan ik helemaal niks beginnen??

Hoi Jon
Ik denk datje gewoon vette pech hebt met je instalatie. Klinkt ***lig maar dat is in jou geval ook zo. Waarschijnlijk 2 niet echt compatible OSen. Mijn advies is in dit geval killdisk gebruiken om een schone schijf te krijgen en dan 7 opnieuw instaleren. Dan moet het goed gaan, enig nadeel is dat je al je gegevens van je C schijf kwijt bent. Dus als je een backup hebt, prima. Anders jammer, maar ff werken en je hebt het meeste terug. Sorrie, maar er is niet echt een andere oplossing .:confused:

Hey,
Ik ken het probleem denk ik moest hem ook een paar x installeren.
Bij mij was het probleem dat ik hem gelijk ging updaten.
Maar ik moest eerst al mijn drivers van me beeldscherm enz. installeren dan opnieuw opstarten en als hij opgestart is updaten.
Dan weer opnieuw opstarten en zo ben ik nu al 1 maand een trotse gebruiker!

(en als het goed is hoef je hem alleen over je anders installatie heen te zetten dus als je massel hebt ben je niks kwijt!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan