Ik heb op mijn laptop Acae aspire 7720Z, windows 7 geinstallerd (via kopie van usb stick op D partitie gezet) beide besturingsystemen (Vista en W7) werkte goed. Ik heb echter ergens iets stoms gedaan, waar stond dat ik kon kiezen tussen Vista en W7 (niet tijdens opstart) heb ik de opstart voor Vista weggegooid. Nu start mijn laptop op in Windows 7maar alle programma's die op de C paritie staan zijn niet meer te zien (wel via verkenner kan ik naar de C partitie kijken en zie ik dat alle programma's nog op de HDD staan. Hoe krijg ik het nou voor elkaar dat ik via Windows 7 de programma's op de C partitie kan zien en starten?
Ik heb ook overwogen om alles van de HDD af te gooien en er weer XP op te zetten. Dit lukt me niet, als ik de XP cd laat opstarten is de opdracht "installeren van XP"niet aan te klikken (geeft foutmelding!) Wie kan me helpen?
Ik heb ook overwogen om alles van de HDD af te gooien en er weer XP op te zetten. Dit lukt me niet, als ik de XP cd laat opstarten is de opdracht "installeren van XP"niet aan te klikken (geeft foutmelding!) Wie kan me helpen?