Windows 7 graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nyolc

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2010
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden mijn computer geupdate naar windows 7. Alles werkt wel maar het ziet er niet goed uit. Ik heb dus alles opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet gewerkt. Ik heb best vaak rare lijnen over mijn scherm heen lopen, en vooral als ik progamma's geopend heb. Ik dacht eerst dat het door skype kwam maar ook spelletjes en alles zien dingen er raar uit en ik heb inmiddels echt alles al geprobeerd en niets helpt!

Ik heb nog een screenshot gemaakt om het te laten zien:
http://nl.tinypic.com/r/v66j5y/5

Kan iemand me hiermee helpen?

Wat heb je geprobeerd dan?

Drivers wel geinstalleerd na de installatie van win 7?

Ik heb de drivers allemaal geupdate voor de installatie, de update zegt van te voren welke drivers eraf moeten en die niet werken met windows 7, maar dat waren er geen deze keer, dus daar is niets aan veranderd.

Ik heb ze de vorige keer (voordat ik alles opnieuw geïnstalleerd had) ook al nagekeken maar zonder succes.

Ik zal nog een keer kijken, maar ik heb niet veel hoop meer =(

Ik begrijp je niet helemaal.

Heb je voordat je win 7 opneiuw installeerde de drivers gechecked? Zo ja, das de verkeerde volgorde. Drivers installeer je na een schone windows installatie.

Wat "zegt" apparaatbeheer?

Ja ik heb ze geïnstalleerd na de installatie voor windows vista. Want dan weet ik zeker dat alle drivers werken. Daarna heb ik de windows 7 update er overheen gegooid en die zegt het als drivers niet werken met windows 7. De update zegt dan dat die drivers er eerst af moeten voor dat ik verder kan. Bijvoorbeeld moest de driver van de printer er af, omdat die met windows 7 niet werkt. Dus dat heb ik gedaan voor de update. Na de update gaat alles goed, tot ik progamma's installeer en open.

En wat zou apparaatbeheer moeten zeggen? Ik weet dat daar al m'n hardware staat maar hoe weet ik wat goed of slecht is?

Vraagtekens en uitroeptekens in apparaatbeheer duid op niet geinstalleerde of niet correct werkende drivers.

Voeding is toereikend voor de hardware? (merk en wattage).

Al eens een andere videokaart getest?

Geen uitroeptekens of wat dan ook. Andere videokaart ook al geprobeerd. Ik heb wel alles geprobeerd te updaten bij apparaatbeheer, waarvan er één ge-update kon worden! Het was iets van het beeldscherm en ik heb nu nog geen problemen gehad... Ik zal schrijven als het opgelost is! Zo niet dan hoor je ook nog van me =)

=( gisteravond deed ie het als een zonnetje en nu lijkt het wel erger dan ooit =( De voeding doet het ook goed... Bedoel je met andere videokaart een hele nieuwe videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan