Windows 7 gratis downloaden veilig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CHALL3NGE

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2011
er zijn filmpjes op youtube bijv: http://www.youtube.com/watch?v=_jbueFwyKXU die vertellen dat je windows 7 ultimate gratis kunt krijgen... is dit waar? werkt dit goed, geeft dit problemen? etc. etc..
geef me zoveel mogelijk informatie aub. alles is welkom!

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
De mensen van dit forum doen niet aan illegaal downloaden en helpen mensen ook niet om het te doen. Je moet dan zoeken naar een ander forum waar het wel kan.

Welkom op Helpmij.nl

Topic zal ik verplaatsen van sectie laptops naar de sectie W7.
Een mededeling wat betreft de vraag aan u en evt helpers:Houdt de huisregels inacht.;)
Evt ervaringen aangeven mag wel...geen links.

Laatst bewerkt:
"If it seems too good to be true, it probably is"

Er zijn echt wel plekken op internet waar je Win 7 illegaal kunt downloaden, maar dit is vaak nep. Wat je ook vaak ziet zijn dit soort filmpjes en sites op zoek om jou centjes afhandig te maken. Je betaalt dan een laag bedrag voor je Win 7 lcientie en je krijgt dan niks. Die nepvirusscanners zijn daar een voorbeeld van

@mik
Ik ben nu niet iets illegaals aan het doen, ik doe nu ook alleen maar om ervaringen etc. vragen.
je mag toch vragen hoe dit soort dingen in elkaar zitten of niet dan?

Natuurlijk kan je Windows 7 Ultimate gratis krijgen, alles is gratis te krijgen.. Het probleem
is echter dat dit "gratis" vaak "illegaal" betekent en dus risico's met zich meebrengt..

Er zijn zoveel verschillende manieren om aan deze software te komen, dat het onmogelijk
is alle ervaringen te delen.. Tevens zullen 99 van de 100 ervaringen niet van toepassing
zijn, omdat jij op een andere manier aan de software bent gekomen..

Ik adviseer je om zelf op onderzoek uit te gaan.. Bedenk wel: schade aan je systeem
door verkeerde (lees illegale) software is eigen schuld dikke bult!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan