Windows 7 herinstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
(verplaats indien nodig)

Beste helpmij'ers,

Onze Packard Bell EasyNote MH36-u-175nl is sinds kort erg sloom, nu wil ik er nieuwe windows opzetten, maar ik heb geen originele cd. Op de pc staat nu wel originele windows, en op de onderkant van de laptop staat een product code, ik heb geen cd meegekregen. Hoe kan ik er nu schone windows opzetten?

Mvg Gino Brugman

je kan toch wel recoveren,dus vanaf start op een of andere F knop drukken
zal wel op het scherm staan welke F knop

Ergens gevonden op het www

bij packard bell zat onder start recovery management daar stond weer dat je je laptop terug kon zetten naar standaard instellingen

Ik heb eens gekeken, maar dat is niet wat ik zoek denk ik? Ik zoek een manier om heel windows opnieuw te installeren.

Hoi...

Een recovery brengt jou terug naar fabrieksinstellingen.Dus zoals die was bij aanschaf.Wil je het anders doen dan zal een een w7 cd moeten lenen(oid) en dan installeren met jou key.Bedoel je dat??

Ja dat bedoel ik , maar terug naar fabriek instellingen, dan is ie dus zoals bij aanschaf? Toen kwam ik ook in een soort windows 7 setup.

Voor terug naar fabrieksinstellingen zal je toch de link van Modag nog eens goed moeten bekijken.

? Hoe bedoel je? ik wil gewoon een schone windows, en als hij terug naar de staat gaat waarin ik hem gekocht heb is het prima :)

Dat staat toch allemaal in de link van Modag...en wellicht nog in je bijgeleverde boekje

Clean install

Op deze site vind je twee tooltjes om je registratie op te slaan.
Alleen als je PC specifieke OEM hardware heeft (denk aan toetstenbord of wifi) zou ik het niet direct adviseren.
Los daarvan zou ik dan ook nog een tooltje gebruiken om de hidden recovery partitie van je schijf te verwijderen.
Maar een clean install heeft zo zijn voordelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan