Windows 7 Home Premium 64 bits| Probleem installeren SP1.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0162

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2011
Hoi,

Als ik SP1 wil installeren dan installeert hij hem en zegt dan steeds dat de update is mislukt. Weet iemand een oplossing? foutcode: 800736B3

Het is op een Asus K51AC.

Laatst bewerkt:
Alle andere updates gaan wel goed?
Geen error code?

Ga eens via configuratiesherm naar windows update.
kijk eens of er daar mislukte updates staan en verwijder die dan.
Herstart de computer
Ga dan naar deze site
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5842
Download het pakket : windows6.1-KB976932-X64.exe
Schakel tijdelijk je beveiligingssoftware uit en voer dan het gedownloade bestand uit.
Na installatie niet vergeten je beveiligingssoftware terug in te schakelen !!!

Mislukt

Ik heb hem geinstalleerd maar ik krijg dit te zien:

6r6fdu.png

Mislukt...

Ik heb het uitgevoerd en geinstalleerd. Toen ging ik SP1 weer proberen te installeren...

o35uv.png

gast0162
Klik daar eens bij optionele updates weergeven. Controleer daar eens of er geen mislukte update tussenstaat.

Als je in bericht 10 op details klikt, geeft de melding dan weer welk onderdeel niet geinstalleerd is?

(Op het internet zie ik veel oplossingen in de vorm van een upgrade installatie mbh van de cd en dan sp1 installeren

Ik had al op details geklikt. Als ik daar op klik komt die fout:............... te staan.

Als je in bericht 10 op details klikt, geeft de melding dan weer welk onderdeel niet geinstalleerd is?

Ik begin ook in de richting van Ellasar te denken, dat windows7 niet goed geïnstalleerd werd. Heb jij zelf Windows7 geïnstalleerd of was die al voorgeïnstalleerd op de computer.

Hoi,

Het was gewoon een voorgeinstalleerde Windows 7 toen ik de laptop kocht.
Heb zelf ook van alles gezocht om SP1 te installeren, maar niks lukt.:confused:
Ik vind het toch maar raar. Verder eigenlijk geen problemen gehad met updates.

Laatst bewerkt:
Ga eens naar de site v.d. fabrikant van je laptop, het kan zijn dat er een fix voor is uitgebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan