Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het probleem dan?Ja, ik heb een bruikbare key.
Win 7 home premium (oem-versie) heb ik dus geinstalleerd
(nu voor de tweede maal op mijn PC), en vraagt nu win 7 te activeren tussen nu en 3 dagen.
Het mag niet, het kan wel, mits je niet te vaak achter elkaar wilt aktiveren. Been there, done thatEen OEM kun je op 1 PC installeren en eenmaal geïnstalleerd niet op een andere, daar is een retail voor.
Als je ze niet te snel achter elkaar aktiveerd kan het, moet iets van 6 maanden tussen zitten.Als die andere pc nog leeft... vergeet het dan maar bij MS...
1 key voor 2 pc's, dus per pc voor het halve geld... dat willen er heel veel meer behalve jij....![]()
Het mag niet, het kan wel, mits je niet te vaak achter elkaar wilt aktiveren. Been there, done that
Dien je Microsoft te bellen en vertellen dat je een ander moederbord hebt, miss. willen ze helpen wat ze eigenlijk niet hoeven.
Een OEM kun je op 1 PC installeren en eenmaal geïnstalleerd niet op een andere, daar is een retail voor.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.