Windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle722

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2011
Hallo allen,

bij deze even een vraagje over het besturingssysteem: Windows 7 Home Premium.

Wie kan mij vertellen hoe men dit systeem ervaart? Ben namelijk Windows XP Home gewend, is dit bijna hetzelfde of heeft het nog wat kinderziektes??

Let me know!

De reden waarom ik dit vraag: mijn pc is aan vernieuwing toe, deze is van de vorige eeuw. Alles uit geprobeerd om hem sneller te doen gaan, wel iets gelukt maar.......

Nogmaals is Windows 7 Home Premium een aanrader? Ook voor een Windows XP gebruiker?

Ik hoor het wel.
Gr. Sonja

Je kan het best gewoon xp blijven gebruiken. ik heb ervaring met beide en na een tijdje (half jaar ong.) maakt het weinig meer uit qua snelheid. Dus als ik jou was, zou ik mijn geld in de zak houden en bij xp blijven.

Je kan het best gewoon xp blijven gebruiken. ik heb ervaring met beide en na een tijdje (half jaar ong.) maakt het weinig meer uit qua snelheid. Dus als ik jou was, zou ik mijn geld in de zak houden en bij xp blijven.

Ik denk niet dat ze deze laptop ook met Windows XP leveren. Bijna alle laptops tegenwoordig hebben Wondows 7 Home Premium.

ga voor win7 weer stuk nieuwer goede verbeteringen. en omdat je waarschijnlijk een nieuwe computer wilt met meer dan/of 4gb werkgeheugen. dus moet je een 64 bit os en dat is nog wat minder goed op win xp.

Laatst bewerkt:
Windows is Windows en natuurlijk zijn er wat veranderingen onder de kap maar als je met XP werkt kan je ook met 7 werken. Maak je daar geen zorgen over.
Natuurlijk werkt XP ( nu nog) redelijk maar je zal ooit met de ontwikkelingen mee moeten gaan en als je dan toch gaat upgraden dan maar gelijk goed doen toch ?
Wat je zeker gaat krijgen is dat er nu al bijna geen nieuwe drivres meer worden gemaakt voor XP. Met bestaande hardware geen probleem maar bij aanschaf van nieuwe ga je fout ! Hou daar goed rekening mee.
Als voorbeeld noem ik de huidige generatie printers waar nu geen XP drivers meer voor zijn.

De verdere gegevens van deze laptop:
HP Pavilion dv6-3160sd Intel Pentium P6100.
2.0 GHz, 4 GB RAM, 500 GB HDD, DVD+/- RW, 15.6 inch TFT met Windows 7 Home Premium.

Hallo...

Gewoon naar w7 overstappen(zoals geleverd op de laptop)
Basis bij windows blijft toch hetzelfde.Of je nu xp ,vista of w7 hebt.
Iconen op je buroblad.startmenu,verdeling in mijn documenten en noem maar op....
Het ziet er wat anders uit maar interface blijft nagenoeg gelijk.Dat is windows!!

De verdere gegevens van deze laptop:
HP Pavilion dv6-3160sd Intel Pentium P6100.
2.0 GHz, 4 GB RAM, 500 GB HDD, DVD+/- RW, 15.6 inch TFT met Windows 7 Home Premium.

Dit is wel een goede laptop, of niet. 500GB, 4GB RAM

laptop is prima voor office, internet, internet spelletjes,etc.

Dan weet ik voorlopig voldoende.
Ik weet dat Windows 7 de toekomst heeft.
En dat de bovengenoemde laptop een hele goede is voor mijn werkzaamheden.

Jongens bedankt!:thumb::thumb:

Heb de nieuwe laptop inmiddels in gebruik, net wat jullie al schreven, Windows 7 werkt bijna hetzelfde als de XP. Maar dan in modern jasje.
Fijne laptop.

Nee dat doe ik ook niet.
Maar jullie hebben mij zo fijn geholpen, hoop jullie niet te vaak te raadplegen, maar als de nood aan de man is, weet ik jullie tevinden.
Jullie staan onder mijn Favorieten.:D:thumb:

@Rora1: lees het topic nog eens door....dan zal je lezen dat er een nieuwe gekocht is met w7.

EDIT:Rora1 heeft posting verwijderd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan