Windows 7 hoofdscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri303

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2014
Hallo, vandaag had ik perrongelijk mijn hoofdscherm gewijzigd in scherm 2. Nu het probleem is ik heb geen tweede scherm. Als ik mijn computer opstart zie ik alleen een muis, bestaat er een toetsen combinatie om dat te wijzigen? Mvg

Als het gaat om een laptop zit er waarschijnlijk een functie (fn) toets op waarmee je van beeldscherm kan wisselen.

Start op in Veilige Modus en zet een herstelpunt terug toen ea nog niet gewijzigd was.

Is er geen andere mogelijkheid er staat nogal kostelijke bestanden op te veel om op een stick te zetten

Probeer eens de Windowstoets + P en met het starten in de veilige modus gaan geen eigen gemaakte bestanden "-documenten-" verloren (niet één) Enige dat je daar kunt doen, is in het configscherm je beeldschermprobleem oplossen, verder gebeurt er dan niets, althans, zolang jij verder geen rare dingen doet in de veilige modus.

Laatst bewerkt:
Met een herstelpunt terugzetten verlies je geen losse data.
Wel programma's die je hebt geïnstalleerd, omdat het systreem teruggezet wordt naar een eerdere datum.

Het is een computer die verbonden is met een server dus excel bestanden worden niet verwijderd?

Niet teveel energie gebruiken: in de veilige modus slechts je beeldschermprobleem oplossen, systeemherstel is niet nodig.

Maar hoe dan, als ik hem op veilig modus opstart dan staat de instellingen goed maar als ik hem normaal opstart niet meer

Ik kan mij daar heel weinig bij voorstellen, maar als jij dit tegenkomt, dan is dat zo. In dat geval ga ik met vorige 'sprekers' mee en is systeemherstel naar gisteren (een dag van voordat je dat 2e scherm activeerde) de beste oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan