Windows 7 Hyper sync flood error

Status
Niet open voor verdere reacties.

JerryG

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Jaja, ik heb nu een nieuw probleem in een nieuw sector xd.

Mijn vorige probleem was met een virus dat in principe ervoor zorgde dat ik mijn windows vista opnieuw moest installeren.
Maar ik besloot maar eens Windows 7 te installeren.

Nu is er een klein probleem, na een herstart krijg ik om de 10 minuten een crash, waarbij ik na herstarten een leuke melding krijg van *Hyper sync flood error* << Wat is dit precies en hoe krijg ik dit weg?

Ik heb een ATI Radeon 4670 en een foxconn moederboord (ben ff niet thuis dus kan niet zeggen welke type).

Mijn vraag is, kan dit door hardware komen die niet om kan gaan met windows 7, of is dit een software fout? misschien een bios update dat zou helpen?

Groet Jerry

Doe eerst dit eens:

Bios naar default settings zetten, eventueel bios batterij even paar minuutjes er uit halen

Alle benodigde hardware drivers installeren, met name de correcte chipset drivers

Post ook even volledige naam en type van je moederbord zodra dat kan

Dus ff in stappen:

1 BIOS default settings

2 Grafische Driver installs (btw mijn ATI driver updater ondersteunt alleen tot Vista dus moet ik dat maar aanklikken?)

3 Foxconn driver installs (ik heb nog niet de kans gekregen om te kijken tot welke windows hij gaat)

Laatst bewerkt:
Eerst de Foxconn chipset drivers, DDARNA de grafische drivers en andere drivers

Okay dus

1 BIOS default setting

2 Foxconn driver installs

3 Grafische driver installs

Zijn er nog gevaren waarvan ik moet weten met name in BIOS?

En verder zal het problemen opleveren dat mijn ATI driver installer niet windows 7 ondersteunt maar tot Vista?
Wat als dit ook met mijn Foxconn driver installer is? dan is het gewoon vista downloaden, of zal het ook werken voor Windows 7?

*Edit*
Mijn moederboord is een Foxconn A7GM-S 2.0

Groet Jerry

Laatst bewerkt:
Na veelvuldige pogingen om ervoor te zorgen dat windows 7 niet crashed, ga ik maar terug naar vista 32 bit.

maar ik heb al aardig wat bestandjes in windows 7. Is het dan wel mogelijk om ze gewoon nog te behouden maar toch wel overstappen naar Vista?

Is de geldige manier ervoor te kiezen voor Niet formateren?

Groetjes Jerry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan