windows 7 instalatie FAALT

Status
Niet open voor verdere reacties.
bill gates heeft geen windows gemaakt en weet niet eens hoe de pc aanmoet :P

bovendien gebruiken ze op windows conventie meestal een mac :P!

haha das best wel dom he... xD

zit al op helpmij (gewoon de beste... xD)
op win 7 forum

en ik zit daar ook al :P (en ik studeer engels lekker makkelijk :P)

ik ga het denk ik gewoon zo laten, de bedoeling was toch ubuntu server ofsow :P

hij staat ook zo mooi op me test bench nu xD

1 met windows 7(3 schermen) ( core 2 quad q9450, 4gb ram, ati radeon 5850 2gb toxic)
1 pentium 4 (de besproke boosdoener) (p4 2,66ghz gecklocked op 3.7, 512mb ram nivida 6600 of 6200)
een asus netbook (standaard stats alleen de n450)
een p2 server (p2 300mhz 32mb ram 64 mb voodoo-sli)
een p3 server ( 533 mhz geclocked op 1,3 ghz (ja dubbel dammit!) 1gb ram ati 9200 s)
een amd server(tje) (1700mhz 2gb en een radeon 3xxx)
een medion multimedia pc (geen idee wat hierin ookweer zat)
en boven op zolder nog een radio-pc (pentium 3) (zelfde p3 als de server zonder overclock)
en er ligt hier (ergens:P) een laptop met vista (dual core 1,8 2gb ram nvidia 6159)

dat is dus

9

en 1 erbij en me ouders worden gek :P

Laatst bewerkt:
ik kan me er iets bij voorstellen dat je ouders er dan gek van woorden.

dat werden ze al toen ik de macbook in het zwembad slingerde :P

nu heb ik een mac pro besteld, die komt er ook nog aan. en een touchscreen voor me gewone pc (die met 3 schermen!)

kost dat niet belachelijk veel geld zo veel computers?
ik zou ook gek woorden als ik een kind zou hebben die een laptop in het zwembad gooit. en al helemaal bij een macbook want die dingen zijn heel duur.

kost dat niet belachelijk veel geld zo veel computers?
ik zou ook gek woorden als ik een kind zou hebben die een laptop in het zwembad gooit. en al helemaal bij een macbook want die dingen zijn heel duur.

heb alle amd pentium 4 en minder gratis gekregen. de rest met eigen verdiend geld moeten kopen :P

ik heb ongeveer 5000 euro aan pc's uitgegeven(inclusief alle bijdingen die ik nog heb:P) in totaal (in de periode 12-17 jaar) dat is dus elk jaar zo'n 1000 euro...

(van 12-14 viel het niet mee met slechts 1 krantenwijkje :P)

knap met maar 1 krantenwijk.
maar is het niet slimmer om een lege kast te kopen en daar een paar onderdelen in te zetten van een paar computer die je niet gebruikt.

ik heb hier nog 12 lege aOpen kasten staan :D

verder gebruik ik een cooler master test bench en een antec 900

deze kasten
colorcase.jpg

*correctie en 1 hele vette voor de pentium 2 jhe schuift alles eruit! in 1x en dan kan je overal bij.... the good old days :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan