Windows 7 install loopt vast bij Compelting install

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo.

Ik heb hier een pc waar ik Windows 7 build 7077 op aan het installeren ben. Maar op het moment na de reboot dat hij begint met Completing installation gaat hij na een paar minuten vast. Muis beweegd niet meer en hd geeft ook geen activiteit meer aan. De build 7000 vertoont ook dit probleem. Maar die werkte wel op een andere pc.

Iemand hulp?

misschien raar maar heb je het nogmaals geprobeerd? Bij mij deed namelijk de eerste installatie van windows 7 (de gereleaste versie van microsoft) het ook niet.. bij mij ging ie naar completing installation en toen kreeg ik een BSOD. Maar de tweede keer deed hij wel gewoon alles vlekkeloos.

computers.. :mad:

misschien raar maar heb je het nogmaals geprobeerd? Bij mij deed namelijk de eerste installatie van windows 7 (de gereleaste versie van microsoft) het ook niet.. bij mij ging ie naar completing installation en toen kreeg ik een BSOD. Maar de tweede keer deed hij wel gewoon alles vlekkeloos.

computers.. :mad:

Had het gisteren ook geprobeert. Ben nu eens aan het proberen op een andere HD. Hoop dat het nu wel werkt.

wat misschien ook wel helpt zat ik te denken is misschien pci-kaarten die de computer niet perse nodig heeft er even uit te halen. Zoals tv-kaart etc

wat misschien ook wel helpt zat ik te denken is misschien pci-kaarten die de computer niet perse nodig heeft er even uit te halen. Zoals tv-kaart etc

Dacht ik net ook aan, maar eerst proberen met andere HD.

ik hoor wel of het gelukt is.. of niet natuurlijk.. ;)

Ik heb hem daarnet toch maar even geanuleerd en ben nu zonder PCI kaarten aan het installeren. Ik laat uiteraard weten of het gelukt is, of niet natuurlijk;)

Jippie!

Het is gelukt. Na een andere hd en pci kaarten eruit gaat hij gewoon door. Bedankt voor het meedenken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan