windows 7 install stop 25%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
beste iedereen,

ik zit met een heel vreemd probleem...

ik heb ruim een half jaar geleden een toshiba laptop gekocht... na een tijdje heb ik deze gefomatteerd en hier windows 7 op gezet... alles werkte prima.

ik heb meerdere malen de harde schijf geformatteerd en opnieuw windows 7 erop gezet... nu wou ik dat vandaag weer doen, omdat me pc enorm traag was geworden. nu komt het..:

tijdens de installatie stopt hij bij 25% en geeft hij een error (er kan iets niet gevonden worden of iets dergelijks), ik heb het met meerdere dvds, zowel 32 als 64 bit, zowel professional als enterprise en home premium... ook heb ik het met een externe dvd speler geprobeerd... telkens hetzelfde probleem...

wanneer dit gebeurd hoor ik af en toe (is van de 7-8 keer proberen zo'n 3 keer voorgekomen) een onregelmatig getik uit de laptop komen... die heeft hij nooit eerder gedaan...

weet iemand waar dit aan kan liggen?

-EDIT- net ook vista geprobeerd, geeft ook een foutmelding, op 19%, zelfde melding...

-EDIT 2- error zegt: kan benodigde bestanden niet installeren, het bestand bestaat niet, zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn beschikbaar zijn en start vervolgende de installatie opnieuw op. foutcode 0x80070002, - dit zegt hij dus bij meerdere cds, dus aan de software zal het niet liggen...

Laatst bewerkt:
Dit is dan inderdaad een hardware fout, ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt aangezien er nog garantie op zit neem ik aan.

ja dat hoop ik ook, ga ik denk ik ook doen... zat net nog ff te prutsen met de harde schijf, en kon windows op de 2e schijf installeren... dit leidde ertoe dat ik volop veel errors kreeg en dat ik snel een backup moest maken etc etc...

ik doe nu nog 1 laatste poging, en anders inderdaad nog maar even langs de winkel.

heb hem weggebracht vandaag... minstens 4 weken wachttijd :@

office centre.. en het is maar wat je meevalt noemt... MINSTENS 4 weken, terwijl ik er elke dag van afhankelijk ben aangezien ik informatica studeer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan