Rebelbeest
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 2 okt 2009
Ik heb vanaf Windows Vista Premium (32-bit) een upgrade gedaan naar Windows 7 Home Premium (32-bit) alleen de installatie zegt dat ik onvoldoende schijfruimte heb als ie op 74% is van instellingen & bestanden terugzetten. Dit is alleen raar want ik heb nog ongeveer 250 GB over. Toen ging me installatie maar door en hij zei alleen maar:
"Diagnostische Informatie naar Microsoft verzenden" of "even wachten".
Toen heb ik de installatie afgesloten en toen ging me pc opnieuw opstarten en toen kwam er een windows bericht:
Dan klik ik op OK en dan start ie weer op en krijg ik weer hetzelfde bericht en zo gaat het maar door.
Ik heb de installatie CD-rom besteldt via windows7-upgrade-option want ik kreeg een serial bij mij pc van windows 7.
Mijn pc:
NVIDIA Geforce 9400 GT 512 MB
Intel Duo processor 2.80-3.0 Ghz (ik weet het niet zeker)
3 GB RAM
32 bit
Heeft iemand een oplossing?
"Diagnostische Informatie naar Microsoft verzenden" of "even wachten".
Toen heb ik de installatie afgesloten en toen ging me pc opnieuw opstarten en toen kwam er een windows bericht:
"Windows Installeren"
Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK. om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren
Uw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK. om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren
Dan klik ik op OK en dan start ie weer op en krijg ik weer hetzelfde bericht en zo gaat het maar door.
Ik heb de installatie CD-rom besteldt via windows7-upgrade-option want ik kreeg een serial bij mij pc van windows 7.
Mijn pc:
NVIDIA Geforce 9400 GT 512 MB
Intel Duo processor 2.80-3.0 Ghz (ik weet het niet zeker)
3 GB RAM
32 bit
Heeft iemand een oplossing?