Windows 7 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

xl3killers

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Hallo allemaal

ik wil zojuist windows 7 installeren maar ik wil een schone installatie installeren, de vorige keer toen ik het installeerde moest ik heel de tijd bij het opstarten kiezen of ik windows xp of windows 7 wou maar ik wil dit keer een schone installatie installeren zonder die vraag van welke besturringsysteem ik wil gewoon windows 7 , ik hoop dat iemand het kan uitleggen

Hoi,

Om alleen Windows 7 te installeren moet je het volgende doen bij een schone installatie: Voordat je gaat installeren moet je altijd selecteren welke partitie je wilt gebruiken om Windows op te installeren. Wat je daar nu moet doen is de partities van beide windows-installaties te verwijderen en dan 1 partitie aanmaken waarop je de nieuwe installatie wilt doen. En dan kun je gewoon gaan installeren.

Mocht er achteraf nog een keuzemenu verschijnen dan kan het volgende gedaan worden:

* Klik met rechtermuisknop op de computer en selecteer "Eigenschappen".
* Klik dan in het linkerdeel van het venster op "Geavanceerde systeeminstellingen".
* Klik daarna in het vakje van "opstart- herstelinstellingen" op "Instellingen."
* Selecteer dan in de selectielijst de standaard besturingsysteem.
* En vink "lijst met besturingsystemen weergeven" uit.
* En klik dan op "toepassen" of "OK"

Als alles goed is moet je nu direct met windows opstarten zonder dat het menu weergegeven wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan