Windows 7 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wessel20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Goedemiddag, ik heb een vraagje ik heb een laptop binnengekregen die niet meer in windows kwam en vast liep, ik heb opnieuw windows 7 proberen te installeren deed hij het ook niet, heb het geprobeerd via acer herstel maar dat lukt ook niet in bedie gevallen liep hij weer vast. ik heb de schijf leeg gehaald en toen widows 7 erop proberen te zetten maar nu blijft hij weer hangen bij setup starten. Mischien is het mijn werkgeheugen? Ik weet het niet meer:confused:

ik hoop op een spoedige reactie

met vriendelijke groet,

Wessel20

Ten eerste; je moet eerst proberen te herstellen en daarna opnieuw te installeren;)
Maar hoelang wacht je tot dat je de conclusie trekt: hij loopt vast?
En hoeveel RAM (werkgeheugen) heeft je pc?

De installatie blijven namelijk soms op sommige punten een tijdje op 0% staan, en bij mij duurt de hele installatie gemiddeld (vanwege hobby pc telkens opnieuw, maar die heeft 1GB ram) duurt dat gemiddeld dus 40 minuten...

bij herstellen loopt hij ook vast ook al geprobeerd, en ik heb uur gewacht en hij komt niet in de setup, en heeft 2gb Ram dus het moet kunnen..maar heb ook vandaag de harddisk aangesloten op me pc om hem daar nog in te kijken maar als ik me schijf al wil aanklikken loopt hij al vast, erg irritant.

gebruik een live cd van ubuntu ofzo kan je zien of de pc nog wel werkt zo ja dan raad ik je aan om eerst ubuntu te doen als dat werkt doe je windows 7 als dat niet werkt dan is je pc niet goed genoeg voor windows 7 of de cd is kapot dan raad ik je aan om windows xp te nemen als je dat niet heb kan je een mail sturen naar *KNIP* en dan onder het kopje reaparen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan