Kaboutermans
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 okt 2007
Ik ben bezig met het installeren van Windows 7 op een Lenovo ThinkPad E145, het apparaat is afkomstig van een faillisements verkoop en had om die reden geen harde schijf. Ik heb een nieuwe harde schijf geplaatst en probeer nu via een bootable USB stick Windows 7 te installeren. Al vrij snel krijg ik echter de melding dat dit niet mogelijk is vanwege het ontbreken van de drivers voor de DVD-speler. De laptop beschikt echter helemaal niet over een dvd speler toch kan ik niet verder. Ik het de BIOS al geswitched naar LEGACY, dat heeft echter niet geholpen.
Is het mogelijk een driver toe te voegen aan de USB stick? Zo ja welke driver moet ik dan hebben, op de website van Lenovo staan er geen voor dit model.
Of is er een andere manier om windows te installeren? Bijvoorbeeld via mijn PC (de harde schijf uit de laptop halen is geen probleem).
Is het mogelijk een driver toe te voegen aan de USB stick? Zo ja welke driver moet ik dan hebben, op de website van Lenovo staan er geen voor dit model.
Of is er een andere manier om windows te installeren? Bijvoorbeeld via mijn PC (de harde schijf uit de laptop halen is geen probleem).