Windows 7 Installeren op een HP Compaq Presario CQ61-445ed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japser1234

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2011
Hallo,

Ik wil dus mijn windows opnieuw installeren (heb er op het moment ubuntu opstaan) maar windows 7 blijft zeiken om drivers (dvd of hdd weet niet meer precies) ik heb hem legaal gedownload via MSDN en gebrand op verschillende DVDtjes maar geen 1 werkt..

MVG Japser.

Welkom op HelpMij!

Waarom op verschillende DVD's, drivers staan los van het branden op een DVD? En wat voor "gezeik" bedoel je?

Laatst bewerkt:
ja op verschillende snelheden gebrand, had gelezen dat het daaraan kon liggen.. niet dus

Bij het begin van de installatie vraagt die om de drivers omdat windows ze zelf niet heeft.

De OEM versie was Windows 7 toen je hem kreeg. Herstel eens naar de fabrieksinstellingen?

Hoe? Kreeg windows niet meer aan, ook veilige modus deed het niet meer heb toen ubuntu erover geinstalleerd.

Dan heb je de recovery partitie waarschijnlijk geformatteerd. Tijdens het opstarten het staat er F11 voor recovery ofzo denk ik. Met welk programma heb je hem gebrand? Probeer eens met ImgBurn http://www.imgburn.com/ Hoe heb je Ubuntu geïnstalleerd? En wat doet de windows 7 DVD niet? Niet opstarten maar krijg je dan een fout of iets?

Laat dat bovenste maar even zitten (mijn vorige post :P). Probeer het volgende:
- Installeer Wine for Ubuntu (kijk op internet naar tutorials)
- Installeer dan Windows 7 vanaf de CD zonder opnieuw te starten

Laatst bewerkt:
Laat dat bovenste maar even zitten. Probeer het volgende:
- Installeer Wine for Ubuntu (kijk op internet naar tutorials)
- Installeer dan Windows 7 vanaf de CD zonder opnieuw te starten

Ik probeer hier te helpen en jij zeg "lees dat bericht maar niet" pfff. Waarom zou hij Wine moeten installeren? WIne kan je trouwens installeren in het ubuntu softwarescherm.

Ja ik was aan het typen en jij plaatste het bericht voor dat ik het plaatste :P. Tevens kun je zonder Wine geen .exe bestanden uitvoeren.

en ik krijg hem te zien als UDF Volume (zonder executable bit) + het is read only (DVDs..) dus ik kan er niet veel mee..? want ik krijg hem niet opgestart (de setup)

Laatst bewerkt:
in de bios cdrom station boven aan zeten. dvd er in daarvan af opstarten win7 installeren en dan de drivers instaleren die je hier kan vinden.

in de bios cdrom station boven aan zeten. dvd er in daarvan af opstarten win7 installeren en dan de drivers instaleren die je hier kan vinden.

bij de installatie van windows 7 kom ik niet verder dan 'Install Now' want meteen daarna geeft die aan dat de windows INSTALLATIE drivers nodig heeft.

het is logischer dat te zeggen in plaats van installeer wine op ubuntu!! wat heb je daar aan in combinatie met een win 7 cd??

neej maar ik heb het ook niet tegen jou maar tegen sevo

any way
al eens geprobeert via usb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan