windows 7 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

smoke weed

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
39
Goedendag,

Ik heb thuis Windows 7 32 bits maar ik wil graag naar 64 bits.
Ik heb gehoord dat ik daarvoor windows 7 32 bits 2x moet installeren.
Nou heb ik dit meerdere malen geprobeerd maar er verschijnt nog steeds maar 32 bits:shocked:

Kan iemand mij hierbij helpen?

Met vriendelijke groeten,
 
Ehh, begrijp ik je bericht nu goed en heeft iemand jou verteld dat wanneer je 2x Windows 7 32 bits installeert, je een Windows 7 64 bits installatie krijgt?
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je toch iets minder van je nickname gebruik maken en zelf nadenken. :d


Je moet dus een nieuwe installatie doen van Windows 7 64 bit versie
 
Dat vind ik nu even jammer, want ik hoopte toch echt na het lezen van het bericht van TS door 3x Windows 7 32 bit te installeren, een Windows 7 96 bit installatie te krijgen.........................!!!
 
Laatst bewerkt:
Oke ik zal windows 7 64bits kopen.
Dan maak ik wel een dual boot aan.
En dan verander ik dat wel in de bootmanager.
Zodat ik geen incompatibiliteit ga krijgen met mijn 32 bits applicaties.
 
Je krijgt geen incompatibiliteit, ik gebruik nu al heel lang windows 64 bit en ik heb nog nooit enig probleem gehad. Er zijn maar weinig dingen die niet werken met 32bit
 
Je kan de Windows 7 Home Premium 64 bits hier downloaden Dit is van de officiële microsoft site. Als je de code hebt voor windows 7 HOME PREMIUM 32 bits kan je die gewoon bij de 64 bits installatie invullen, hiervoor hoef je niks te kopen. Dit is volledig legaal, en het werkt ook! Suc6!
 
Ok, nog even een tip, ben ik ook vorige maand pas achter gekomen, van hippie tot hippie...
;)

Als je een 64-bit versie zoals je huidige versie (Basic/Home/Home Premium/etc.) hebt, kan je de 32-bit vervangen voor de 64-bit onder hetzelfde nummer.
De oude 32-bit moet je dan wel eerst verwijderen.
 
Je kan de Windows 7 Home Premium 64 bits hier downloaden Dit is van de officiële microsoft site. Als je de code hebt voor windows 7 HOME PREMIUM 32 bits kan je die gewoon bij de 64 bits installatie invullen, hiervoor hoef je niks te kopen. Dit is volledig legaal, en het werkt ook! Suc6!
Dat heb ik dus geprobeert, heb een 64bits home premium en wou een 32 bits, maar de code van de 64bits versie pakte ie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan