Windows 7 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaap1213

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2013
Hallo allemaal,

Gisteren heb ik mn pc geformatteerd en tijdens de procedure trad er een fout op. Ik heb hem via de pc zelf geformateerd, want packard bell heeft zo'n recovery system. Heb ook geen back-up gemaakt. Maar dus: ik heb een dvd gekregen, want dat was nodig, en die heb ik gebruikt en heb windows 7 geïnstalleerd. Maar wat het probleem nu is, is dat ik geen pictogrammen, geen internet, niks heb. Zelfs mn beeldscherm wirdt niet volledig gebruikt. 1280pix ipv 1920 en wordt als een klein beeld weergegeven. De juiste drivers zijn nog niet gedownload omdat ik geen internet heb. Hebben jullie een oplossing?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je zit nu op het internet neem ik aan je kan dan met deze pc desbetreffende drivers downloaden en op een usb stick zetten en zo installeren.

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Je zit nu op het internet neem ik aan je kan dan met deze pc desbetreffende drivers downloaden en op een usb stick zetten en zo installeren.

Ben op mn telefoon... Is er echt geen andere oplossing dan op een usb zetten? Want hij is gewoon aangesloten maar toch geen verbinding. Is er misschien een stappenplan met het netwerkcentrum of iets dergelijks?

maar het is allemaal wel gelukt. Het ziet er wel slordig uit vind ik. Een beetje leeg. Hoe kan ik alle packard bell instellingen terug krijgen?

Als ik het goed begrijp heb jij een dvd gekregen en die gebruik in plaats van packard bell recovery.
En nu wil je de packard instellingen weer terug.
Ben bang dat het niet gaat dan moet je de recovery van packard gebruiken en niet de dvd.
Dat is zo met voor geinstaleerde pc's die hebben een eigen prog om hun pc te laten werken.

Nou heb ik dat gedaan, ik heb wel 5 keer geprobeerd met de packard bell recovery management, en telkens tijdens de herstelcoortgang komt er een error en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan