Windows 7 ISO niet compleet op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjKevin1

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2012
Berichten
59
Hallo Helpmij'ers,

Ik heb via internet een Windows 7 ISO gedownload en uitgeprobeerd, deze werkte naar behoren. Dus als ik Setup.exe aanklik krijg ik eerst een schermpje te zien met Nu installeren. klik ik daarop krijg ik een schermpje te zien met of ik de updates vooraf wil downloaden. maar nu heb ik hem al 2 keer op een 8,5GB Verbatim DVD+R DL (Dual Layer DVD) gezet maar als ik windows wil installeren via die DVD+R DL (Dual Layer DVD) start hij gelijk met Setup starten en vraagt hij mij gelijk op welke partitie ik windows wil installeren, dus zonder dat ik eerst op Nu installeren kan klikken of kan kiezen om de updates lateraf te installeren. en als ik dan begin met installeren blijft hij vasthangen bij windows bestanden uitpakken en krijg ik een foutcode 0x80070570 wat inhoud dat de schijf schijnbaar te snel is gebrand. maar ik heb hem op snelheid 1x gebrand en hij werkt niet, eerder had ik hem ook eens op 8x gebrand omdat dit op de DVD zelf staat maar dat werkt ook niet. wat doe ik fout?

Groetjes
Kevin
 
Laatst bewerkt:
Tip: de dvd is bootable. Start dus vanaf de dvd op, dat geeft geen rare conflicten. Het installeren van Windows binnen Windows gaat meestal niet zo goed.
 
Ik heb precies hetzelfde gedaan 2 weken geleden. Ik heb het gebrand op een DVD-RW werkte prima. Maar misschien ligt het aan de iso. Misschien is er iets fout gegaan met downloaden of met het plaatsen. p.s. als je het van internet hebt gedownload weet je dan wel zeker dat het legitiem is en er een activator of product code bij zit?
 
Als het om een 64bit windows gaat kan het ook liggen aan je werkgeheugen die niet jofel is. Probeer met dezelfde dvd eens opnieuw met het minimale aan werkgeheugen.
 
Keuze om updates te installeren???? Lijkt me geen originele Windows 7 ISO. Download de originele eens vanaf digitalriver (voor de juiste links, ze staan hier tientallen keren benoemd op dit forum). Als je dan nog problemen hebt horen we het graag.
 
Ik heb de iso eerst uitgeprobeert door het te openen met Winrar en Setup.exe uit te voeren. Zo werkt hij wel goed en krijg ik wel gewoon het Installeer windows scherm Klik en het scherm vooraf updates. Klik Open ik hem via de gebrande ISO (op schijf) dan begint hij gelijk met op welke partitie ik hem wil installeren en welke windows versie ik wil installeren (is een iso met alle versies van Windows 7 64-bit en 32-bit totaal 5.5GB) hierna krijg ik een foutcode zoals al vermeld in het begin. kan dit er ook aan liggen dat op de DVD DL staat 8x speed vitesse?(heeft met brand snelheid te maken dacht ik)
 
Laatst bewerkt:
64-bit en 32-bit alles in een is dus geen originele Windows ISO. Probeer het eerst eens met een originele ISO. Heb je dan nog problemen help(en) ik (wij) graag verder.
 
RogerS: ik hem dit probleem ook met een ISO van alleen Windows 7 Home Premium 64-bit
 
En waar komt die home premium dan vandaan? De enige te vertrouwen downloads van Win 7 staan bij digitalriver of op een originele dvd. In alle andere gevallen ga ik mijn tijd er niet aan verspillen.
 
RogerS: Hoe komt het dan dat het wel gewoon werkt als ik het iso bestand wat op mijn pc staat open met Winrar en Setup.exe open, en als ik hem brand op een DVD werkt hij opeens niet meer zoals het moet
 
Ik heb geen idee, maar heb wel gekkere dingen gezien als gevolg van corrupte downloads. Maar in plaats van een discussie te gaan voeren over het waarom had je al lang een nieuwe ISO kunnen downloaden en kijken of die wel fatsoenlijk werkt. Want to nu toe geef je nog steeds niet aan waar die ISO vandaan komt.
 
RogerS: Heb er een van digitalriver gedownload en gebrand , hetzelfde probleem :S
 
DVD in andere computer proberen (natuurlijk de installatie niet voorzetten, alleen starten)

Indien dat werkt dan ligt het aan jouw computer, in het geval dat niet werkt dan zijn of je DVD-R's niet in orde of je brander.
 
iso met winrar uitgepakt...??
Brand je de map ingepakt met winrar op de DVD?
wel eerst uitpakken op je harddisk en dan iso branden met een geschikt brandprogramma.

en foutje van mij maak even een eigen vraag voor jouw probleem.
er lopen nu 2 verschillende vragen door elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Dat gezegd hebbende: de opmerking van Puppie is wel heel erg relevant!
Heb je de ISO eerst uitgepakt en toen de inhoud geprobeerd te branden of heb je rechtstreeks de ISO gebrand?
 
Volgens het eerste bericht van TS start de setup wel, dus dan mag ik aannemen dat hij de ISO niet als geheel op DVD heeft gebakken.
 
Ik heb de iso gebrand via imgburn. Brander ligt het niet aan, heb op 2 pc's geprobeert. Pc ligt het ook niet, ook op meerdere geprobeerd
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan