Windows 7 iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
hallo, even een vraagje.

is het mogelijk om je windows 7 te kopieëren en dan er een iso image van maken? ik wil namelijk een virtual pc instellen (een iso downloaden) maar ik krijg telkens een bluescreen tijdens de windows 7 instalatie en als ik het daarna opstart een BOOTMGR id missing error. (allemaal in de virtuele pc) dus ik wil mijn eigen gebruiken. maar hoe doe ik dat zonder een cd of dvd?

Je kan Windows 7 legaal downloaden vanaf de digital river, mits je een licentie in bezit hebt (zonder licentie is het dus alsnog illegaal).

Ik heb geen licentie, alleen eentje die al geactiveert is van OEM op me pc. Maar is er geen manier om de iso van mijn Windows 7 te halen en er dan een trial van maken?

Die versies die je daar kunt downloaden zijn zonder licentie 'trail' versies en 30 dagen bruikbaar ;)

het werkt niet, tijdens de instalatie krijg ik een blue screen op de virtuele pc.

blue screen.jpg

en nu deze toen ik het opnieuw probeerde toen ik de virusscanner had uitgezet. en telkens als ik hem opnieuw start na de bluescreen krijg ik een BOOTMGR missing error, en de ruimte die de windoes dan inneemt tijdens de instalatie blijft ingenomen. weet iemand waar het staat opgeslagen? want telkens als ik het opnieuw doe en het lukt niet dan blijft de ruimte ingenomen.

bluescreen2.jpg

en ik kreeg ook nog een error die 0x00000050 heet

Laatst bewerkt door een moderator:
Die error wijst op een niet goed functionerende harde schijf of op een probleem met het geheugen. Beide even testen dus ;)

Ok, nee, voor een virtuele pc heb je een aparte licentie nodig.

De schijf werkt prima op mijn normale pc, maar als ik drivers wil instaleren op de virtuele pc dan leestie niks, geen usb en geen cd of dvd. Ik zie alleen Boot (X: )
Floppy disk (die ik niet heb), en de windows 7 iso. Dus hoe instaleer ik de driver als het mijn schijf niet kan zien. Hij ziet wel de 127 gb als je op next kan klikken (net voor wanneer de instalatie begint). Maar ik heb niet eens zo'n schijf.

Zou iemand me kunnen helpen hiermee?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen, ik zit hier best wel mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan