windows 7: kan geen .key toevoegen aan het register

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo iedereen,

de titel zegt het al: Ik kan dus geen .key files toevogen aan het register. Ik heb het ook al geprobeerd met de register editor zelf via: bestand -> importeren maar werkt ook niet

Ik krijg "kan rarreg.key niet importeren, de sleutel is ongeldig" te zien.

ik snap niet hoe dit komt want in win xp werkt dit bestand wel.

ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Open je regeditor wel als Administrator? Register key's hebben toch een extensie REG?

het icoon van de .key is het zelfde als de .reg en uitvoeren maakt taken automatisch met admin rechten tenminste dat stond er ik heb met uitvoeren register editor geopend (regedit) en via bestand -> importeren het .key bestand geselecteerd maar nog steeds dezelfde melding en de extensie naar .reg veranderen helpt ook niet dit is de melding die ik krijg:

kan N:/blablablabla/blablabla/nog meer mappen/rarreg.key niet importeren: het opgegeven bestand is geen registerscript.
U kunt alleen binaire register bestanden importeren vanuit de register editor.

als ik gewoon dubbelklik op de file krijg ik hetzelfde.`
het bestand werkt wel op Windows XP dus dit vind een beetje een rare melding???

Maak eens een kopie en verander de extensie eens naar REG.

door gewoon de naam te veranderen en de melding dat door dit te doen het bestand mogelijk onbruikbaar wordt te negeren en gewoon op ja te klikken?

dit heb ik al geprobeerd zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Houdt het voor mij helaas even op, heb geen opties meer.

toch bedankt voor de moeite! :thumb:

Iemand anders die mij kan helpen?

(offtopic: oh ja en ik kwam een tijd geleden volgens mij een topic tegen waarin stond hoe dat werkt met junior member, member, senior member enz... Maar nu kan ik dat topic nergens weer vinden. Weet u waar?)

Laatst bewerkt:
aaahh! nu schiet me de oplossing te binnen!!

het was geen register file

het is een .key bestand dat een winRAR licentie bevat. Ik moest dit bestand gewoon het winRAR venster in slepen en niet aan het register toevoegen!!

vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan