Windows 7 kan niet meer normaal opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

VanKers86

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
20
Hallo.

Ik zit met een redelijk vervelend probleempje. Mn laptop met Windows 7 op start niet meer op zoals het hoort. Tot gisteren was er nog geen probleem, maar toen had ikhem laten draaien tot de batterij volledig op was. Toen ik hem dan vanmorgend wou opstarten begon het probleem.
Alle instellingen worden geladen, zonder foutmeldingen. Tot ik op het gebruikers-keuze scherm kom. Dan begint het scherm aan/af te flikkeren en verandert het muisicoontje alsof het constant bezig is met laden van iets. Ik zie dus niet de gebruikerskeuze, wel de achtergrond van het welkom-venster, afwisselend met een zwart-beeld om de halve seconde ofzo.

Veilige modus is geen probleem, dit ben ik dan ook aan het typen in veilige modus.
Iemand enig idee wat ik kan doen om terug normaal te kunnen opstarten?

mvg
VanKers86
 
maar toen had ikhem laten draaien tot de batterij volledig op was.:rolleyes:

Veilige modus is geen probleem, dit ben ik dan ook aan het typen in veilige modus.
Iemand enig idee wat ik kan doen om terug normaal te kunnen opstarten?

Offtopic:Batterij nooit volledig ontladen, verkort de levensduur enorm.

Ontopic: Als je wel in veilige modus komt, systeemherstel al geprobeert.
 
En/of evt je beeldkaart verwijderen uit je hardware via veilige modus en weer in normale modus opstarten ..
 
Juist systeemherstel geprobeerd, en het heeft gewerkt :), thanks! Ben al superblij dat ik geen belangrijke bestanden kwijt ben.

Normaal laat ik de batterij nooit volledig ontladen, maar nu was ik in slaap gevallen toen ik naar een serie keek ;-).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan