windows 7 kent gebruikers niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlierefluiter

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2001
Inloggen in windows 7 met de standaard gebruiker lukt niet meer.
access denied deze account in vergrendeld waren de foutmeldingen
Als administrator kan ik nog wel inloggen en nieuwe accounts aanmaken maar ik wil toch het 1e probleem oplossen en begrijpen waarom dit is gebeurt.
Ook kan ik met de rechtermuisknop op computer nog wel in beheer komen maar daar ontbreekt onder system tools het stapje local users en groups.

Herkent iemand dit probleem en nog belangrijker heb je een oplossing voor mijn probleem?

Hallo vlierefluiter. Beste wensen trouwens nog.

Je zou eerst eens kunnen kijken hoe het met die service gesteld is. Ga naar Computerbeheer, dan Services.

Scroll in de lijst naar de service System Event Notification Service..... dubbelklik er eens op.

Die service hoort gestart te zijn en het opstarttype Automatisch te hebben. Beide kun je daar aanpassen. Lukt dat zonder foutmeldingen?

services.jpg

Ik zit ook nog te denken aan eventueel systeemherstel. Heb je laatst iets gedownload wat niet fijn is voor de computer.??

Leesvoer

Laatst bewerkt:
ook jullie allemaal de beste wensen nog, helemaal vergeten.
dank voor je snelle reactie. systeemherstel is niet ghelukt, had ik al eerder geprobeert. service even niet aan gedacht ga ik vanovond proberen resultaat zal ik hier weer posten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan