Windows 7 kopen als student

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Hoi,

Allereerst hoop ik dat deze vraag in de goede sectie heb gezet, als dat niet zo is, mijn excuses. Ik heb er namelijk nogal een handje van:o

Nu mijn vraag. Ik ga een nieuwe desktop aanschaffen. Alleen een desktop, de rest heb ik al. Deze laat ik in elkaar zetten, en het besturingssysteem zit er niet bij. Dit kan wel, maar is erg duur. Aangezien ik studeer en ik deze computer mede ook voor school ga gebruiken, zijn er een aantal sites waar je als student voor een spotprijs software kunt kopen. Echter bieden deze sites (die ik heb bezocht) alleen Windows 8 aan. Ik zou graag Windows 7 willen, omdat Windows 8 een hoop functies aanbied die ik toch niet ga gebruiken, en de reviews niet onverdeeld positief zijn. Daarbij vind ik Windows 7 echt heerlijk werken. Kortom, mijn vraag is dus: Is er een site waar ik als student (hoeft op zich natuurlijk niet per se als student, maar ik denk dat het anders niet mogelijk is) voor een spotprijs Windows 7 kan kopen?:thumb:

Bedankt!:D
Baxteen

:confused: Dit is ook afhankelijk weke bit en versie je hebben wil enz...;)
en op die link kan je even keuze maken tussen 70,50 € en dan verder omhoog ... :confused: -->>

Laatst bewerkt:
Slim.nl , software voor lerend Nederland ..

EDIT: dat was dus alleen maar Windows 8 ... Excuus..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de antwoorden!:d

Via een vergelijkingssites is inderdaad een optie, maar voor mij persoonlijk aan de prijzige kant. Op Slim en Surfspot heb ik gekeken maar daar bieden ze alleen Windows 8 aan. :(

Weet er iemand nog alternatieven?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan