windows 7 laadbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DimKo

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2009
hoi
ik krijg bij opstarten van windows 7 een vista laadbalk in plaats van de gewone windows logo die bij windows 7 hoort, weet iemand hoe dit komt???
alle hulp is welkom:thumb:

Hey,

er is een instelling dat dit veranderd kan worden. Normaal gesproken kan dit niet automatisch veranderen.

Om de instelling terug te zetten:
1) [WIN]+[R] toetsen combinatie indrukken om het uitvoer scherm te krijgen
2) Typ nu msconfig en klik op uitvoeren
3) Open het tabblad Computer opstarten
4) Onderaan in de groep Opstaropties staat een vinkje met de omschrijving Zonder gebruikersinterface starten
5) Zet dit vinkje uit en klik op OK
6) Start de pc opnieuw op en het moet opgelost zijn.

Gr,
Mathijs

Hey,

er is een instelling dat dit veranderd kan worden. Normaal gesproken kan dit niet automatisch veranderen.

Om de instelling terug te zetten:
1) [WIN]+[R] toetsen combinatie indrukken om het uitvoer scherm te krijgen
2) Typ nu msconfig en klik op uitvoeren
3) Open het tabblad Computer opstarten
4) Onderaan in de groep Opstaropties staat een vinkje met de omschrijving Zonder gebruikersinterface starten
5) Zet dit vinkje uit en klik op OK
6) Start de pc opnieuw op en het moet opgelost zijn.

Gr,
Mathijs

Dat was de vraag niet,TS vraagt waarom hij 'n VistaLogo krijgt te zien als hij Windows 7 opstart.Met bovenstaande oplossing krijgt hij zéker niet 't Windows 7 logo te zien.

snap het niet helemaal, zou je kunnen uitleggen wat ik moet doen?

Hey,

staat deze windows op een laptop? Zo ja, wat voor een laptop?
Want ik heb een netbook met Windows 7, en hier is ook het vista laadbalkje zichtbaar.

Dus ik denk dat de resolutie te laag is om het ander windows start scherm te laten zien.

Gr,
Mathijs

Op oudere,of pc's met minder goede systeemspecificaties word het Vista bootscreen gebruikt, heb dat hier ook op een oudere pc.

heb de computer niet eens een half jaar geleden nog samengesteld. Als basisscore krijg ik een score van 6,7
dus..?
waar zou het nog meer aan kunnen liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan