windows 7 laptop in internet laten herkennen als gsm

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagle71

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Berichten
7
voor de camping maak ik gebruik van een Option GlobeSurfer III UMTS/HSDPA 7,2 router. waardoor ik toegang heb tot umts via wifi.

om de kosten van mijn dataabbonement te beperken zoek ik een mogelijkheid om in te stellen dat mijn windows 7 laptop gezien wordt als gsm.

de grote van de pagina's is hierdoor veel kleiner en een groot aantal afbeeldingen zullen niet worden geladen.

hierdoor zou ik dus sneller en meer kunnen internetten voor de zelfde prijs.

is er een mogelijkheid om je laptop als mobiel te laten herkennen door websites en hoe zou je dat moeten doen
 
Neem een onbeperkt dataabonnementje op je GSM, zo duur is dat tegenwoordig niet meer.
Dan kun je je GSM zo instellen dat je laptop deze als accespoint gebruikt.

Ook kun je in je browser instellen dattie geen plaatjes weergeeft.

Ik denk niet dat er een andere manier is.

Groeten Marcel
 
ik maak juist gebruik van de Option GlobeSurfer router als acces piont omdat ik hier de mogelijkheid heb een externe umts antenne te plaatsen.
binnen een caravan van aluminium is de ontvangst niet altijd optimaal.

op dit moment werk in met een losse sim in de router als er echt geen mogelijkheid is om een laptop als telefoon te laten herkennen.
kan ik inderdaad ook nog kijken naar een duo sim voor mijn telefoon (wel onbeperkt data). die ik dan in de router plaats.(nadeel telefoon moet uit staan als ik internet)
blijft natuurlijk wel dat het oproepen van standaard internet pagina's via umts erg langsaam is.

kreeg ook nog een tip om met firefox een wmlbrowser plugin te gebruiken of de user agent switcher.
zelf vond ik nu ook nog de xhtml mobile voor firefox
ga dit vanavond uitproberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan