Windows 7 ligt overhoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piriform

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Berichten
202
Sinds ik mijn computer vandaag aanzette, doen zich een aantal problemen voor.

- Het opstartscherm is grijs, en laat in plaats van "welkom" teksten zien zoals "services starten", en "bureaublad voorbereiden".
- Mijn taakbalk is lichtblauw, en ik kan de kleur niet veranderen.
- Mijn systeemherstelpunten zijn verdwenen.
- Als ik meerdere venster open heb staan van één programma in de taakbalk, toont hij een lijst in plaats van losse vakjes, wanneer ik mijn cursor erop hou.
- Als ik in verkenner een map aanklik, opent hij een nieuw venster, in plaats van in het huidige venster door te gaan.
- Mijn bibliotheek video's toont ook de map muziek en openbare video's e.d.

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, het liefst niet opnieuw installeren. Heb ik nu geen tijd voor.

Groeten
Piriform
 
@Piriform : ook al (weer) een keer opnieuw gestart ? (Om uit te sluiten dat het een eenmalig bugje betrof)
 
Ja, meerdere keren opnieuw opgestart. Even gecontroleerd op nieuwe updates, alleen de update van Windows Server 2008 was beschikbaar. En deze heb ik geïnstalleerd en nogmaals opnieuw opgestart. Maar dit mocht niet baten. Malwarebytes is aan het scannen, evenals AVG Tuneup. AVG Tuneup vond een aantal problemen en is aan het herstellen. Malwarebytes duurt lang, maar heeft tot nu toe nog niets gevonden (na 90 min.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan