Omdat ik dit probleem heb sinds ik win7 heb geinstalleerd post ik hier
Ik heb dus mijn xp pc geupgrade naar win7, en ook een andere processor
Hiervoor heb ik een bios update gedaan waarna de processor gelijk werd herkent
Het systeem heeft 2 dagen goed gedraaid maar nu loopt de pc vast bij opstart op het bureaublad.
In veilige modus heb ik de videokaart uitgeschakel d en na heropstart werkte alles weer,tot ik de video kaart weer installeerde,alles vast
Daarna heb ik de videokaart uit de pc gehaald en de monitor op de onboard video aangesloten ,windows heeft hiervoor zelf drivers geinstalleerd en bij heropstart.......weer alles vast,
Ik nu even niet meer hoe verder
bij opstart kom ik dus op mn bureaublad en daarna wordt het scherm zwart en geheurd er niets meer
Nog wat systeem info.
Foxconn a6vmx mobo met amd 9750. Quad processor 4gb geheugen
Radeon hd7770 video kaart
Ik heb dus mijn xp pc geupgrade naar win7, en ook een andere processor
Hiervoor heb ik een bios update gedaan waarna de processor gelijk werd herkent
Het systeem heeft 2 dagen goed gedraaid maar nu loopt de pc vast bij opstart op het bureaublad.
In veilige modus heb ik de videokaart uitgeschakel d en na heropstart werkte alles weer,tot ik de video kaart weer installeerde,alles vast
Daarna heb ik de videokaart uit de pc gehaald en de monitor op de onboard video aangesloten ,windows heeft hiervoor zelf drivers geinstalleerd en bij heropstart.......weer alles vast,
Ik nu even niet meer hoe verder
bij opstart kom ik dus op mn bureaublad en daarna wordt het scherm zwart en geheurd er niets meer
Nog wat systeem info.
Foxconn a6vmx mobo met amd 9750. Quad processor 4gb geheugen
Radeon hd7770 video kaart
Laatst bewerkt door een moderator: