windows 7 loopt vast op welkomsscherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nina89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 aug 2010
goedenavond allen,

mijn laptop met besturingssysteem windows 7 heeft het altijd gewoon prima gedaan, sinds een paar dagen loopt hij na inloggen vast op het welkomsscherm; ik zie welkom staan, maar hij start verder niet op. als ik inlog op de gastaccount start de computer wel op, maar als ik iets in het configuratiescherm wil doen en dus moet inloggen op de 'gewone' account' loopt mijn computer weer vast...

ik heb weinig tot geen verstand van computers, dus ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen..

alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

Nina

Probeer op te starten in veilige modus (F8) en doe dan een systeem herstelpunt laden van een paar dagen geleden

inderdaad wat sdr zegt, of als dat echt niet lukt misschien opnieuw windows erop zetten? Of raak je dan echt teveel kwijt?

Kijk of je überhaupt in de veilige modus komt en log in(indien aanwezig) als administrator en probeer uit te vinden wat er aan de hand is.Als je wel met je guestaccount kunt inloggen betekent dat concreet dat je bijna geen rechten heb,niets kan installeren enz.Download Mbam(klik op de link in m'n handtekening) via een andere pc en probeer het programma(usb-stick) te installeren in de veilige modus met administratorrechten (of dat lukt weet ik niet) en laat dat eens draaien in de veilige modus.Als je maar niet gehackt bent.

bedankt, maar..

beste allemaal,

bedankt voor de reacties, aleen het punt is dat ook in veilige modus ik niet op mijn eigen account kan inloggen.. ik kom er dus helemaal niet op. ook vanuit mijn gast-account loopt de pc vast als ik wil inloggen als administrator....

iemand nog suggesties?

Start via de installatieschijf Windows op en kies voor repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan