Windows 7 maakt een meldingsgeluid, maar ik kan de melding niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

NienkeJoe

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2010
Berichten
12
Hallo,
Zoals de titel van mijn bericht al aangeeft, maakt Windows 7 een geluid alsof er een melding komt. Maar ik kan nergens een melding vinden.
Het geluid blijft zich voordoen, ook tijdens het gamen. Ook een reboot heeft geen zin.
Ik wil graag weten waar ik een melding van Windows 7 kan vinden (niet in de taakbalk, want daar zie ik helemaal niks!).
Wie heeft enig idee?
 
Hallo,
Zoals de titel van mijn bericht al aangeeft, maakt Windows 7 een geluid alsof er een melding komt. Maar ik kan nergens een melding vinden.
Het geluid blijft zich voordoen, ook tijdens het gamen. Ook een reboot heeft geen zin.
Ik wil graag weten waar ik een melding van Windows 7 kan vinden (niet in de taakbalk, want daar zie ik helemaal niks!).
Wie heeft enig idee?

systeem herstel naar de laatste datum dat je herinert dat je het niet meer had .... anders her instaleren denk dat dit de makelijkste oplossing zal zijn
 
Hoi,
Ik heb na 5 uur zoeken eindelijk een melding gevonden, iets met een USB-poort die storing had veroorzaakt. Ik heb een voor een alle stekkers eruit getrokken en er weer in gedaan. Het probleem lag bij een stokoude webcam.
Wel fijn dat Windows niet beter aangeeft wat het probleem is.
Systeemherstel had wel gekund, maar ik heb de pc net een paar uur. Dus dat had eigenlijk niks opgelost.
Bedankt voor het meedenken in elk geval!

Is er trouwens een plek waar je meldingen makkelijk kan vinden? Want hij zegt nu ook dat ik mijn videokaart moet updaten met een versie voor Windows 7 32 bit. Ik heb echter 64 bit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan