Windows 7 Mediacenter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Plantje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2009
Zo, is die even lekker zeg!

Ik heb zelf een paar vragen gesteld en stuitte daarbij op http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/809776-Windows-7-Mediacenter?p=5292655#post5292655
Aangezien ik ervaring heb met dergelijke configuratie heb ik gevraagd of het probleem inmiddels opgelost is. Ik ga immers geen ellelange verhalen tokkelen als iemand wellicht toch niet meer reageert. Ik heb voor de vragensteller een complete handleiding voor hoe hij het gevraagde kan instellen! Even afstemmen en ik had deze zonder problemen opgestuurd en bij vervolgvragen ook nog geholpen.

Maar neeeeee, op mijn vraag of hij er inmiddels een oplossing voor heeft krijg ik de sneer, dat het een vraag betreft die de "houdbaarheidsdatum" overschreden heeft. Wat een onzin! Houdbaarheidsdatum van een vraag... Als je vervolgens per PB je reactie wil toelichten krijg je de melding dat je alleen als je verenigingslid of donateur bent PB's mag versturen.

Ik zal eens zien of ik de vragensteller wel een PB mag versturen en wellicht op die manier nog kan helpen. Ik zou denken dat dat de nadruk moet hebben hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan