windows 7 melding van niet legitiem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikoster

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
:thumb:hoi,
ik heb mijn pc gekocht bij BBC compleet met windows 7.
ik ga er dan vanuit dat de versie die eropstaat legaal is.
maar ik krijg sinds kort de volgende meling:

windows 7
build 7600
Dit exemplaar van windows is niet legitiem.

ik ga ervan uit dat die van mij legitiem is......
gelukig verdwijnt de melding na heropstarten maar keert tereug om de dag ik word er gek van.
als iemand een oplossing weet hoor ik het graag!

legimatie.PNG

Kijk even bij: windows toets + pause/break. Daar kan je het product-id vinden en als daar iets van oem instaat dan kan het zijn dat hij niet legaal is voor jou.

staat er bij mij ook in is volsterkt legaal

ter oplossing van je probleem ga naar bcc toe en zeg het tegen hun want zij zijn verplicht legale windows af te leveren

Laatst bewerkt:
Kijk even bij: windows toets + pause/break. Daar kan je het product-id vinden en als daar iets van oem instaat dan kan het zijn dat hij niet legaal is voor jou.

Wat een onzin zeg ! Sorry dat ik het zo stug zeg.......
Vrijwel alle kant en klare PC's die je bij zulke zaken koopt hebben een OEM licentie !!

Laatst bewerkt:
Inderdaad gewoon terug naar de winkel gaan en hun erop aan proberen te aanspreken.

Ik weet precies hoe het komt. Als hun een image met norton ghost van een complete versie van windows 7 maken die LEGITIEM is, dan krijg jij automatisch ook op je pc te zien dat ie legitiem is. Wat ze denk ik zijn vergeten is de pc telefonisch te activeren. Bel het microsoftnummer en activeer je pc zelf of laat het BCC doen, dan moet alles weer goed werken. succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan