Windows 7 naar Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Ik wil graag Windows 7 upgraden... alleen ik heb geen touchscreen beeldscherm...

Dus mijn vraag is... Kan ik ook goed met de muis werken?
Want het is nu maar 30 Euro en straks ergens in de 150,-....

En kan ik gewoon upgrade en niet instellen als een schone pc... Want ik wil wel graag mijn dingen behoude...

Hoor het graag:thumb:

Hallo,

Je kan dan gewoon start8 of een andere startknop installeren.

maar kan ik gewoon een upgrade doen of moet ik Windows 8 echt installeren als nieuw... Dus dat ik niet mijn progamma's en instellingen hou.

oke :D

Blijft mijn pas ook nog in de garantie? als ik upgrade?

Laatst bewerkt door een moderator:
volgensmij wel
verder vind ik windows 8 een grote mislukking...
maarja dat is mijn mening

als de prijs 30 euro is (wat ik ni zo goed begrijp, want mij word ie aangeboden voor 15,99 euro) dan is dat vast en zeker een upgrade.
voor zover ik ervaring heb met upgrades, hoeft er niks te veranderen in je systeem... dus alles zou moeten blijven werken zoals voorheen.
wat uitsluitend werkt in win7, zal ook automatisch gerund worden in win7.

zelf heb ik de upgrade nog niet geprobeert, dus ik blijf een beetje met gemengde gevoelens zitten.
win8 vind ik er wat "gadget-achtig" uitzien. da's misschien goed voor tablets, maar minder handig voor pc's en laptops... zeker als je niet over een touch-screen beschikt (want daar is de hele os op gebaseert).
wat ik ook jammer vind is dat er een uiterste datum staat op de aanbieding. waarom kan men de upgrade niet gewoon downloaden, en 'm installeren wanneer men er klaar voor is?..

ik vraag ook niet graag raad ivm upgraden naar een nieuw os, daar ik elke keer hetzelfde te horen krijg... NIET DOEN, DE HUIDIGE OS IS VEEL BETER DAN DE NIEUWE.
maar datzelfde las ik toen we van 98se naar xp gingen, van xp naar vista, en van vista naar win7...
natuurlijk kan je je wel verwachten aan een windows update elke keer dat je je systeem opstart, maar dat is met win7 (of elk ander nog ondersteund os) net hetzelfde.
wat wel positief is, is dat er al massas drivers beschikbaar waren voor win8 lang voor de os uit kwam... wat van win7 niet kon gezegd worden.

to upgrade or not to upgrade... that's the question.

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan