Windows 7 naar windows xp installatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
je moet eerst in de bios je opstart (BOOT) volgorde aanpassen, zet je cdrom speler als eerste.
Daarna de cd erin en opnieuw opstarten, dan krijg je vanzelf te zien wat je moet doen.

Succes
 
je moet eerst in de bios je opstart (BOOT) volgorde aanpassen, zet je cdrom speler als eerste.
Daarna de cd erin en opnieuw opstarten, dan krijg je vanzelf te zien wat je moet doen.

Succes

Dit werkt jammergenoeg niet ik krijg een lijst waaruit ik kan kiezen maar kan niet naar boven zetten fzo.
 
Tuurlijk wel, je gaat op wat nu de eerste opstart is staan, waarschijnlijk is dat je HDD.
Je drukt dan op enter, er gaat een venster open en daar zul je meerdere opties zien staan.
Ga dan naar je cdrom en druk dan weer op enter.
Druk daarna op F10 , je krijgt een melding en daar kies je uiteraard voor JA/YES of ENTER om te saven.
 
Tuurlijk wel, je gaat op wat nu de eerste opstart is staan, waarschijnlijk is dat je HDD.
Je drukt dan op enter, er gaat een venster open en daar zul je meerdere opties zien staan.
Ga dan naar je cdrom en druk dan weer op enter.
Druk daarna op F10 , je krijgt een melding en daar kies je uiteraard voor JA/YES of ENTER om te saven.

en hoe geraak ik in de BIOS?.
Als ik opstart komt er reclame van mijn pc merk
en dan staat er iets van druk F8 dan druk ik F8
en dan kom ik op een lijst van CD-ROM en HDD
Maar daar kan ik niets regelen zit ik daar goed
of hoe kan ik in mijn BOIS geraken via andere manier?
 
en hoe geraak ik in de BIOS?.
Als ik opstart komt er reclame van mijn pc merk
en dan staat er iets van druk F8 dan druk ik F8
en dan kom ik op een lijst van CD-ROM en HDD
Maar daar kan ik niets regelen zit ik daar goed
of hoe kan ik in mijn BOIS geraken via andere manier?

Als je de pc opstart dan moet je eens kijken of je onderin iets ziet staan.

Vaak kan men door op de DELETE knop te drukken in de bios te komen, maar ook met een andere toets.

Meestal verschijnt dit onderin beeld als je opstart.

Wat ook handig is als je kunt opgeven of je een merk pc hebt, dus naam en type aanduiding.
Of als je weet welk moederbord je hebt.

Download PC Wizard en zie wat er allemaal in je pc zit.
ftp://ftp.cpuid.com/pc-wizard/pc-wizard_2010.1.95-setup.exe
 
Als je de pc opstart dan moet je eens kijken of je onderin iets ziet staan.

Vaak kan men door op de DELETE knop te drukken in de bios te komen, maar ook met een andere toets.

Meestal verschijnt dit onderin beeld als je opstart.

Wat ook handig is als je kunt opgeven of je een merk pc hebt, dus naam en type aanduiding.
Of als je weet welk moederbord je hebt.

Download PC Wizard en zie wat er allemaal in je pc zit.
ftp://ftp.cpuid.com/pc-wizard/pc-wizard_2010.1.95-setup.exe


Bij mij staat er niets bij mijn opstart voor in de BIOS te geraken kan ik niet gewoon als de pc is opgestard in mijn bios geraken van DOS?
 
Als je nu eens begint met te vertellen wat voor een PC je hebt.
Zie mij vorige vraag.

Dus merk en type/nummer

Heb je het programma al gebruikt wat ik aangeef, zodat je kunt opgeven welk moederbord erin zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan