Windows 7 Nederlandse Versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxxxie

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Hallo iedereen,
Onlangs heb ik op een computer Windows 7 Ultimate geìnstalleerd en heb ik de taal ingesteld op Nederlands, Het probleeem is, nu al we hem opstarten is alles alsnog in de Engelse taal, Waar kan ik dit opnieuw instellen en nogmaals proberen? Want Google is ook niet zeer behulpzaam..,

Ook de eigenaar van de desktop bespeeld Battlefield, Destijds gebruikte hij Windows XP, naar mijn kennis is het een vrij goeie computer in zijn tijd en draaide het spel nog gewoon goed. Nadat ik W7 erop heb gezet (illigale versie) zegt de installer van het spelletje dat er bestanden missen, hier heb ik verder geen kennis van.., voor meer vragen of informatie even een berichtje sturen, liefst zo snel mogelijk antwoord,

Met vriendelijke groet,
Max

Laatst bewerkt:
1. Open Land en taal door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Klok, taal en regio en Land en taal.

2. Klik op het tabblad Toetsenborden en talen.

3. Kies onder Weergavetaal een taal in de lijst en klik op OK.

Tweede bericht verwijderd in verband met onze voorwaarden;
Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Bron;
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Torent sites vallen onder het bovenstaande.

Laatst bewerkt:
Sorry voor de link, maar dit was alleen voor het aanduiden van extra informatie over de situatie,

Vervolgens heb ik de reactie uitgeprobeerd maar als ik de nederlandse weergave taal wil downloaden staat daar 2x Informatie, bij de andere een download knop, iemand suggesties waar ik dat weergave taal pakket kan downloaden?

Mvg,
Max.

Windows Update zegt dat alles up-to-date is, verder kan ik die nederlandse taalpakket niet downloaden want er staat geen download knop bij die taal lijst, bij de rest wel (Duits, Pools, etc..)

-Max

Laatst bewerkt door een moderator:
Mogelijk is die dus reeds geïnstalleerd, dat zou je na kunnen kijken bij geïnstalleerde updates.

al met al, wat is het beste wat ik nu zou moeten doen om de Nederlandse weergave taal te krijgen?

Mvg,
Max.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan