Windows 7 & Netbook

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Chun

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hallo,

Ik lees hier en daar over Windows 7 op een netbook. Draait dat wel soepel? Ik bedoel, mensen die voor de release datum een netbook hebben aangeschaft en Window 7 willen installeren op hun netbook. Je kan alleen Windows 7 Home Premium, Professional of Ultimate aanschaffen. Je draait toch geen Home Permium op een netbook of toch wel? Zo ja, is dat wel soepel? Vreet het niet veel geheugen en van je CPU?

Chun

Ik zou zeggen, leg de systeem eisen van win 7 eens naast de hardware in je netbook. Voldoet je netbook aan die eisen, dan zou het in principe dus kunnen.

If you want to run Windows 7 on your PC, here's what it takes:

•1 gigahertz (GHz) or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor

•1 gigabyte (GB) RAM (32-bit) or 2 GB RAM (64-bit)

•16 GB available hard disk space (32-bit) or 20 GB (64-bit)

•DirectX 9 graphics device with WDDM 1.0 or higher driver

Windows 7 draait perfect op een netbook! Ik heb gebruikers ervaring! Ik heb een MSI Wind U100 en hij draait er echt prima op. (Atom N270, 2GB ram, 160GB hdd)

Maar Windows 7 is nog helemaal niet op de markt, dat komt pas op 22 oktober uit. Je kan in alle hoeken en gaten van internet gewoon een legale versie ophalen.

Laatst bewerkt:
Graag meningen van forum gebruikers over de volgende stelling:

Ik heb momenteel een netbook met standaard hardware enzo. Binnenkort komt Windows 7 uit, dus is het waard om Windows 7 Home Premium voor €200 aan te schaffen en te installeren op mijn netbook?

Laatst bewerkt:
Welk netbook heb je?

Genoeg hd ruimte voor 7?

Nogmaals, leg de eisen van win 7 naast de hardware en je weet of het gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan