windows 7 niet af te sluiten, dan alleen met aan/uit knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

vizsla01

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2013
Beste leden van het Forum,

Ik weet het even niet meer! Windows is vastgelopen en ik kon hem alleen nog met de aan/uit knop afsluiten. Nu kom ik na aanmelden wel op het bureaublad terecht, maar alle programma's staan vast. Als ik naar de met de aanwijzer naar de taakbalk ga, dan zie ik alleen maar de zandloper verder niets. Wat kan ik hier in vredesnaam aan doen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Even proberen of één maal opstarten in "veilige modus" (F8 drukken meteen bij het opstarten), vervolgens afsluiten en daarna weer normaal opstarten verbetering brengt...

Beste ErpCity,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben er inmiddels uit, alleen heb ik een vervolg vraag, namelijk: Kan het zijn dat Internet Explorer en Google Chrome conflicteren? Ik heb zojuist IE verwijderd en het probleem was de wereld uit! Bij het uitzetten bleef het systeem constant hangen bij afmelden...

Alvast bedankt voor de reactie.

Hier zijn een aantal systemen waar IE10 en Chrome (en zelfs FF) keurig naast elkaar functioneren... Dit moet probleemloos werken.
Mogelijk was er een probleem in IE (invoegtoepassingen willen wel eens spoken). Of er was wat malware (browser hi-jack zoals babylon, delta o.i.d.) in geslopen...

Laatst bewerkt:
Het zou inderdaad wel eens Babylon geweest kunnen zijn. Ik ben er in ieder geval uit en bedankt voor de tip!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan