windows 7 niet legetiem exemplaar, maar toch wel een echte!

Status
Niet open voor verdere reacties.

krijnf131

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2011
Beste Helpmij forum,

Ik zag gelijk de sticky bovenaan over backupen toen ik besloot om naar helpmij
met dit probleem te gaan. Maar daar is het nu te laat voor.

Zoals jullie mischien kunnen raden: Ik heb mij schijf net gedefragmenteerd, en ja wel:
oppeens is mij windows versie niet meer legitiem! Terwijl ik er toch echt voor heb betaald!
Sterker nog: ik heb de sleutel enzo op mij computer staan! Maar toch zegt die dat de sleutel
al in gebruik is en "geblokeerd"???

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen: hier nog wat systeem informatie

windows 7, 32-bit
service pack 1
home premium

Al bij voorbaat dank

krijnf131

Je kan ms bellen en je probleem voorleggen. Zij helpen je verder.

:confused: ALS maar inderdaad geblokkeerd is zoals jij zei dat, dan helpt echt niets meer dan helpdesk bellen net ook zoals jackall zei dat ..
:( En helaas hier helpt niet meer herinstallatie / systeem-herstel / oof de-fragmentatie en zoiets dergelijks ...

Kijk -->> https://support.microsoft.com/contactus/?ln=nl

Laatst bewerkt:
ja gewoon naar systeemeigenschappen gaan of in de start menu windows activeren in typen dan kan je aan de hand van stappen
bellen naar een nummer 0800..... volledig automatische je zult op je computer 9 groepen met cijfers zien?
Bel dan naar de nummer die boven de cijfers vermeld staat, kies optie 2 nederlands, optie 1 activeren, Optie 1 nogmaals
Type dan de groepen(nummers) in (je telefoon) alles zal zorgvuldig uitgelegd worden.
Daarna zal windows je via de telefoon een code genereren die je dan in de lege vakken kunt intypen!
90% van de keren is je Windows geactiveerd.

mvg

Zettekakkers :thumb:

Zoals jullie misschien kunnen raden: Ik heb mij schijf net gedefragmenteerd, en ja wel:
Dit heeft geen enkele invloed of je nu wel geen legitieme Windows hebt.
Waarschijnlijk bedoel je geformatteerd, maar waarom zou je dat doen?
Dan is alles weg!

Bovengenoemde berichten geven de opossing.

(ben zo blij dat ik daar nooit last van heb hè. Het idee al!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan