Windows 7 niet legitiem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aspire 7530

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Berichten
101
Hallo,

Na het installeren van updates op mijn nieuwe laptop van ongeveer 3 weken oud, geeft hij een foutmelding bij het opstarten. Er staat dat mijn Windows 7 niet legitiem is, en dat ik een nieuwe code moet kopen, contact op moet zoeken, of een ander product op moet geven. Ik heb dit nog niet eerder gehad, ik ben nu 5 belangrijke updates aan het installeren maar ik denk niet dat dat het verhelpt. Wat kan ik doen?

Laptop: http://www.laptopshop.nl/product/127975/asus-k53sv-sx146v.html hier ook gekocht.

MVG Ruben
 
Heb je hem bij een winkel gekocht zoals BCC of It's, Expert ofso of bij een beun alá haas?
 
Kijk op Google of op Youtube voor activatie codes!
Mod-edit
Bewuste berichten v.d. gebruiker uit de quote hierboven verwijderd door de sectiemoderator.

Dit is nou net niet de oplossing die we hier graag zien.
Aangezien het om een nw laptop gaat, ga ik ervanuit dat de OS is voorgeinstalleerd.
Hij/zij kan dan het beste contact opnemen met Microsoft en de situatie voorleggen.
Wellicht wordt zijn probleem dan officieel opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de laptop op laptopshop.nl gekocht, dit is een vertakking van coolblue. Windows was hierop al geïnstalleerd.
 
Het beste is dan contact op nemen met laptopshop.nl en daar een oplossing vragen je hebt voor een legitieme versie betaald neem ik aan.
 
Ik zou contact opnemen met de fabrikant van de laptop( die zijn de aansprakelijke namelijk hun hebben geinstalleerd).
 
Er staat een code, onder mijn laptop. Het is een code van Microsoft, wat is dit voor code dan. Het is een 25- cijferige code
 
Dat is je activatie code typ die in en dan zou het kunnen werken, als de windows 7 versie matcht(Basic, Ultimate etc.)
 
Ja zoiezo werkt het 0800 nr niet meer bij windows 7 geloof ik want je moet zoiezo dan een geldige key hebben die verbruikt is zeg maar.
Bij XP kon dit nog wel even bellen en zeggen dat je hdd was gecrasht. of anoniem met de machine:p
 
Nee dat is wel nogmaar dat is met een computer en dan krijg je een Id dat je moet ingeven.
 
@svh101
Geef een zinnig antwoord als je reageert of reageer niet.
 
Je moet de product code die onderaan de laptop is, invoeren.
Dat kun je doen door op start > configuratie scherm > systeem, het staat ergens onderin.

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan