Windows 7 nog niet thuis ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariotje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2010
Beste mensen

Dit is mijn 1ste keer hier en mijn vraag is....: ik heb in july vorig jaar een pc bij de aldi gekocht een medion maar ik heb nog steeds windows 7 niet maar wel betaald.
Ik zou hem moeten ontvangen van Buhl in duitsland zijn er meer mensen met het zelfde probleem....?
Wat zou ik moeten doen ik zit met mijn handen in het haar iemand met het zelfde probleem maar bij wie het inmiddels is opgelost...?

Groetjes Mario

Wat je zou moeten doen?
Contact opnemen met Medion lijkt mij het meest voor de hand liggende.
Heb je dat al gedaan en wat zegt men dan?

ik moest zelf maar bellen met buhl in duitsland en dat heb ik ook wel gedaan aangezien mijn duits goed is.
zij vertelden mij toen dat er vertraging was met het leveren W7 en heb in dec gebeld en in januari zou W7 geleverd worden en heb nu nog steeds niets in huis vandaar deze vraag ik zit met mijn handen gewoon in het haar.

Niet vervelend bedoelt, maar je zal toch echt bij medion/Buhl moeten zijn. Wij kunnen de upgrade ook niet tevoorschijn toveren. Dus nogmaals contact opnemen.

Zal ik weer gaan doen eerst maar met medion en dan buhl iedergeval heel erg bedankt voor je tijd wens je een prettige zondag nu dat de zon schijnt:thumb:

Beste mensen

Dit is mijn 1ste keer hier en mijn vraag is....: ik heb in july vorig jaar een pc bij de aldi gekocht een medion maar ik heb nog steeds windows 7 niet maar wel betaald.
Ik zou hem moeten ontvangen van Buhl in duitsland zijn er meer mensen met het zelfde probleem....?
Wat zou ik moeten doen ik zit met mijn handen in het haar iemand met het zelfde probleem maar bij wie het inmiddels is opgelost...?

Groetjes Mario

zeker contact met medion opnemen, ik heb in oktober de upgrade aangebvraagd en betaald en ik heb hem in december afgelopen jaar ak gekregen

Ik heb via de telefoon contact gehad met de helpdesk van medion ze moesten mijn betalingskenmerk hebben en betaal nummer ze zouden mij terug bellen tot op heden nog niets gehoord.
Vorige week maandag heb ik dus gebeld en ik wacht nog maar ik bel morgen even weer heen.
Alle mensen hier op deze forum bedankt voor hun antwoorden ik ben niet elke dag online ik zit in een moeilijke tijd nu ik zit aan een chemokuur voor 48 weken ik moet nu nog 31 weken en ik begin dat nu te merken vandaar dat ik ups en downs heb.
Maar hou jullie wel op de hoogte als dit is geregeld dan kunnen we deze forum over windows 7 afsluiten!!!
Mochten jullie je hebben afgevraagt wat is het stil hier op deze forum dan weten jullie nu waarom.....: elke persoon heft wel weer iets waar die niet om heft gevraagd

Groetjes Mario

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan